Importera hästar från polen?

Z

znejla

jag har gått och funderat lite på om man skulle börja importera lite hästar från polen, rida till och sälja vidare.
då jag inte riktigt har koll på detta med importer och likn så skulle jag behöva lite upplysning.

jag har läst dom trådar där ni har skrivit om alla hemska hästar som ni fått från polen, så jag är inte intresserad av att höra det igen tack ;)

nu till mina frågor.
hur hittar man bra stall i polen? hur har ni gjort?
hur fungerar det med veterinärer? var hittar man bra veterinärer?
betalning?
transport?
Pass och likn?
vilka sjukdommar/åkommor har era hästar haft när dom har kommit?
hur mycket kostar det ca att ta hem en häst? (tänker då på transport, veterinär osv)

är mycket tacksam för svar :D

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 615
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 632
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 437
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 237
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna