Sv: Nisch på turridning?
Skulle satsa på lite "helgpaket",tex att man rider ett pass på lördag förmiddag,sen lite lätt lunch,sen blir det ett lättare pass på eftermiddagen,kanske på ridbanan,lite lättare hoppning kanske,sen en god middag,som avnjutes med ett glas öl/vin,och sen en stund i badtunnan/bastun,sen frukost på morgonen,sen en tur till innan hemgång.
Skulle även satsa på speciella teman i gruppen, tex för ett tjejgäng där någon ska gifta sig,ta en tur på dagen,sen blir det massa god mat,och kanske lite lekar,lite bastu/badtunna,nån som kommer dit och visar lite sexleksaker,mini-spa m.m,sen blir det en tur på morgonen.
Ett killgäng,rider en tur,sen på kvällen blir det kanske hästskokastning,luftgevärsskytte,yxkastning/huggning,dragkamp,m.m.
Nybörjargänget kan rida en tur på banan,sen lite lunch och teori,sen en tur ute i skogen.
Även en ritt där ni bor som i stora tält,dvs ni rider ett tag,sen stannar ni till på ett ställe där ni har satt upp stora tält där ni sover i,lite gemensam middag över öppen eld och bar himmel,sen rider ni hem på morgonen.
Jag vet inte hur mycket möjlighet du har för övernattning,men OM du har det så skulle jag satsa mycket på sånt,det kan man ta bra betalt för.
Att rida och bada i en sjö är alltid uppskattat.
Kanske har du en bra kamera och är duktig/känner någon duktig fotograf som kan komma och ta bilder som dom sedan kan få köpa på sig och "sin" häst?
Ha små tävlingar, och tex skattjakt för dom lite yngre och rutinerade,där dom får ge sig ut på en äng/skog/hage och leta efter en skatt.
I fall du har någon häst som går att köra så skulle jag satsa på att åka ut på häst och vagntur,med fika i det gröna.
Och som många sagt här,har ni något i byn som du kan guida om,det är alltid poppis!