Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Säkert en jättedum fråga men ställer den ändå :) Om jag köper/får en häst och förra ägaren skriver in i kontraktet att hästen ej får...
Svar
19
· Visningar
1 329
Senast: mizzmaria
·
Ekonomi & Juridik Hur många av oss hästmänniskor, har egentligen koll på det? Med tanke på hur det kan se ut på vägar, i skogar och i övrigt - måste jag... 2
Svar
31
· Visningar
4 879
A
Hästmänniskan Nu har jag äntligen hittat en häst som jag vill ha och ska köpa. Men det var så himla längesedan jag köpte häst och kommer inte ihåg vad...
Svar
3
· Visningar
1 168
Anläggning Hur stora är era fölboxar? Vad anser ni är minsta mått för fölbox?
Svar
12
· Visningar
2 825
Senast: Sar
·
Ekonomi & Juridik Jag har alltid undrat vad det är för människor som säljer sina hästar till hästhandlare. Nu vet jag, typ puckad Stureplansbimbo. :mad... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 334
Senast: hopplahoppla
·
Hästmänniskan jag fyller 15 nu i augusti, har ridit sen jag var 6år. hästar har alltid varit min hobby, och jag har velat ha en egen så länge jag kan...
Svar
16
· Visningar
8 708
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hej! jag skulle jätte gärna vilja resa till usa och jobba på en ranch där. helst i montana! jag har försökt att leta runt och hitta...
Svar
7
· Visningar
1 624
Senast: Sylvatica
·
Hästmänniskan Hur mycket går det att pruta när en köper häst? Skriver folk i allmänhet ut pris på sina hästar med prutmån eller är det en förolämpning... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 224
Senast: Luva
·
B
Hästmänniskan Hej! Vet att det finns många såna här trådar och jag har läst flera, men har inte fått svar på mina frågor riktigt. Jag har ridit på...
Svar
19
· Visningar
2 142
Senast: spcs
·
Ekonomi & Juridik ...går det? Funderar på att köpa en gård och omvandla till hästgård, men som det ser ut i dagsläget är det alldeles för lite bete...
Svar
10
· Visningar
8 834
Senast: Ottisen
·
Ekonomi & Juridik Jag har läst på en del om arrende men blir inte riktigt klok på en del. Detta är ingen aktuell situation men skulle ju kunna bli så...
Svar
7
· Visningar
2 361
Senast: Indiv
·
Z
Hästmänniskan Hej :) jag vill gärna ha eran åsikt om följande händelse: jag har en inackordering i mitt stall, nu har vi bråkat lite. hon... 2
Svar
26
· Visningar
4 737
·
Hästmänniskan Skulle behöva ha lite tankar och tips angående uppstallning i utebox. 2 3
Svar
40
· Visningar
8 770
·
E
Ekonomi & Juridik jag tycker przewalski och fjordhäst är emellanåt väldigt lika, men en stor skillnad är väl att przewalskin inte kan få någon pannlugg...
Svar
10
· Visningar
2 590
Senast: Youma
·
Ekonomi & Juridik Hur mycket skulle ni betala för tvätt & impregnering av era täcken (såklart även schabrak och dyl)? Även möjlighet till lagning. Jag...
Svar
2
· Visningar
3 247
Senast: pulkaskurk
·
L
Hästmänniskan Kanske skriver i helt fel tråd men då får ni gärna flytta den.. Jag har hittat en utbildning till hästfysioterapeut. Jag älskar hästar... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
23 090
Senast: Neinor
·
L
Hästmänniskan Hej då försöker jag här då jag skrev på fel forum förut :o Jag skall hyra en häst i ett år och troligen köpa han men kan man byta...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: lacomte
·
A
Ekonomi & Juridik Om man nu vill ha tillbaka sin häst som man har lånat ut på foder och avtalet ska till att gå ut. Kan man häva avtalet utan anledning...
Svar
7
· Visningar
1 468
Senast: Lobelia
·
Anläggning Våran ridbana har ett material som består av paddex blandat med gummiflis, det behöver fyllas på och skulle även vilja ha lite bättre...
Svar
6
· Visningar
1 196
Senast: Immer
·
F
Hästmänniskan Nu vill jag ha hjälp av er bukare! Jag vill veta alla era vardagsproblem som dyker upp i stallet. Observera att jag inte vill veta... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
18 375

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka