Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Säkert en jättedum fråga men ställer den ändå :)
Om jag köper/får en häst och förra ägaren skriver in i kontraktet att hästen ej får...
Ekonomi & Juridik
Hur många av oss hästmänniskor, har egentligen koll på det?
Med tanke på hur det kan se ut på vägar, i skogar och i övrigt - måste jag...
Hästmänniskan
Nu har jag äntligen hittat en häst som jag vill ha och ska köpa. Men det var så himla längesedan jag köpte häst och kommer inte ihåg vad...
Ekonomi & Juridik
Jag har alltid undrat vad det är för människor som säljer sina hästar till hästhandlare. Nu vet jag, typ puckad Stureplansbimbo. :mad...
Hästmänniskan
jag fyller 15 nu i augusti, har ridit sen jag var 6år. hästar har alltid varit min hobby, och jag har velat ha en egen så länge jag kan...
Hästmänniskan
Hur mycket går det att pruta när en köper häst? Skriver folk i allmänhet ut pris på sina hästar med prutmån eller är det en förolämpning...
Ekonomi & Juridik
Jag har läst på en del om arrende men blir inte riktigt klok på en del. Detta är ingen aktuell situation men skulle ju kunna bli så...
Ekonomi & Juridik
jag tycker przewalski och fjordhäst är emellanåt väldigt lika, men en stor skillnad är väl att przewalskin inte kan få någon pannlugg...
Ekonomi & Juridik
Hur mycket skulle ni betala för tvätt & impregnering av era täcken (såklart även schabrak och dyl)? Även möjlighet till lagning.
Jag...
Hästmänniskan
Kanske skriver i helt fel tråd men då får ni gärna flytta den.. Jag har hittat en utbildning till hästfysioterapeut. Jag älskar hästar...
Ekonomi & Juridik
Om man nu vill ha tillbaka sin häst som man har lånat ut på foder och avtalet ska till att gå ut. Kan man häva avtalet utan anledning...
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...