Hjälp med hästförsäkringen

L

lacomte

Hej då försöker jag här då jag skrev på fel forum förut :o
Jag skall hyra en häst i ett år och troligen köpa han men kan man byta hästförsäkringen på han eller måste jag ha samma tills jag har köpt han?

Och kan man ha hästförsäkringen på hemförsäkringen eller måste man ha olika för de?
Jag är inte så duktig på det don när man kommer till. Försäkringen skäms för det men efter som det va så länge sens nu har jag glömt av det.

Och vad har ni för en försäkringen på era häst/ar och vad betalar ni för eran försäkring?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 641
Senast: Bullen22
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag köpte min 11 åriga valack för drygt ett år sedan ! Nu ett år senare upptäcktes efter att jag tyckt han kännts knackig en lös... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 661
Senast: WBanna
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 803
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 547
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka