Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan hejsan är lite nyfiken vad ni betalar imånaden för er stallplats lite intressant att se skillanden ;)jag betalar 1100 för själva platsen... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 030
Senast: LinnLaakso
·
Hästmänniskan jag har lånat ut min häst på foder under 1 år pga att jag skulle avsluta mina studier, han har varit borta nu i 6 månader. Nu är mina...
Svar
14
· Visningar
2 105
Senast: Masse
·
B
Ekonomi & Juridik Hej, jag kom tyvärr inte in på veterinärutbildningen i Sverige i år heller och nu har jag tröttnat. Har bestämt mig för att studera i...
Svar
6
· Visningar
2 970
Senast: Laguna
·
Anläggning Såg att det kommit en ny(?) produkt som heter spånpellets. Någon som provat? Vad tycker ni? Bättre och billigare än vanligt spån? 2
Svar
37
· Visningar
13 954
Senast: ainasoja
·
Anläggning Nu är det så att det ska byggas stall, närmare bestämt uteboxar, och undrar om det finns vanliga skjutdörrar som är heltäkta, dvs inget...
Svar
3
· Visningar
1 348
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Jag har en ponny och en medryttare som jag haft i ett halvår nu, och i början funkade allt bra och det var frid och fröjd. Nu under...
Svar
10
· Visningar
2 453
Senast: Melrose
·
A
Anläggning I ridsportförbundets broschyr "bygga för häst" så finns tips på ridbanor. Där står bla om hur man gör en enkel ridbana genom att... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
40 483
Senast: Skogstroll
·
Ekonomi & Juridik Om man som företagare blir uppringd av ett annat företag som vill sälja en tjänst, och man går med på att köpa denna tjänsten via ett...
Svar
8
· Visningar
3 166
Senast: labb
·
Ekonomi & Juridik Vi har en gård där den gamla mangårdsbyggnaden är fristyckad innan vi köpte gården. Där bor en familj med små barn. De måste använda... 2
Svar
38
· Visningar
6 599
Senast: iNHALE
·
Ekonomi & Juridik Jag har två uteboxar och fick igår ett problem. En person som nyligen köpt ett sto har upptäckt att hon är dräktig och behöver nu en box... 2
Svar
25
· Visningar
3 206
Senast: Rie
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hade för ett tag sen min häst med som övningsobjekt på en massagekurs i grannstallet...några dagar senare fick min häst feber o ville... 2 3
Svar
54
· Visningar
8 520
Gnägg Malin Dennis Nov 2009
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Piquer
·
Gnägg Musse (6 år) och jag tävlar 90 cm
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Idas
·
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att hyra ut en eller två stallplatser i mitt stall. Hur gör jag med hyran? Jag hade tänkt mig 500 kr/häst. Måste jag då...
Svar
4
· Visningar
1 683
Senast: Boj
·
Hästmänniskan På Strömsholm! Någon mer än jag som ska söka? Någon som har gått den nyligen (den hette biträdande ridinstruktör tills alldeles nyss...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Fossing
·
C
Anläggning Har kollat runt lite här på forumet och hittar inga aktuella (nyare än ett år) trådar som behandlar ämnet solarium ( kanske är jag blind...
Svar
1
· Visningar
1 235
Senast: Buck
·
A
Hästmänniskan Hejhej. Är det någon som tänkt söka till Unghästutbildningen på Flyinge till hösten 2011? Isf, vad har ni för erfarenhet? Skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 529
Senast: alnebergg
·
M
Hästmänniskan Kommer att skaffa foderhäst nu för första gången och har letat överallt men inte hittat de frågor som jag vill ha svar på... 21-årigt...
Svar
8
· Visningar
2 212
Senast: Praefatio
·
Anläggning Jag älskar att drömma om framtida stall, har över 30 olika ritningar på planlösningar! Den senaste är den jag är mest nöjd med, men vet...
Svar
16
· Visningar
2 810
Senast: giffan
·
Hästmänniskan Vette tusan om jag lägger tråden rätt här nu, men den får väl flyttas annars.. Jag skulle vilja veta lite hur DU hade resonerat och...
Svar
8
· Visningar
1 917
Senast: Michayla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31