Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hejsan är lite nyfiken vad ni betalar imånaden för er stallplats lite intressant att se skillanden ;)jag betalar 1100 för själva platsen...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag kom tyvärr inte in på veterinärutbildningen i Sverige i år heller och nu har jag tröttnat. Har bestämt mig för att studera i...
Ekonomi & Juridik
Om man som företagare blir uppringd av ett annat företag som vill sälja en tjänst, och man går med på att köpa denna tjänsten via ett...
Ekonomi & Juridik
Vi har en gård där den gamla mangårdsbyggnaden är fristyckad innan vi köpte gården. Där bor en familj med små barn. De måste använda...
Ekonomi & Juridik
Jag har två uteboxar och fick igår ett problem. En person som nyligen köpt ett sto har upptäckt att hon är dräktig och behöver nu en box...
Ekonomi & Juridik
Hade för ett tag sen min häst med som övningsobjekt på en massagekurs i grannstallet...några dagar senare fick min häst feber o ville...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på att hyra ut en eller två stallplatser i mitt stall. Hur gör jag med hyran? Jag hade tänkt mig 500 kr/häst. Måste jag då...