Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja som rubriken lyder så vill jag ha förslag på hur man kan skriva på en skylt, som man kan sätta upp vid våran grusväg, där man ber...
Svar
9
· Visningar
6 575
Senast: Andorra
·
F
Hästmänniskan Har nu hittat köparen till min häst och han har muntligen sagt att han vill ha hästen och vi är muntligt överens om priset. Frågor...
Svar
10
· Visningar
1 840
Senast: Dwight
·
Ekonomi & Juridik Rubriken hästverksam är till för de som bedriver hästverksamhet i någon form, allt från mycket liten och uppåt, alla får rum...
Svar
8
· Visningar
14 348
Senast: melllund
·
Hästmänniskan Nu är vi äntligen igång med våran renovering av en gammal ladugård! Tanken är att vi ska göra en lösdrift av halva ladugården och göra...
Svar
18
· Visningar
5 958
Senast: Presto
·
Ekonomi & Juridik Ännu en foderhästtråd. . . :) Jag ska ta hem en ponny på foder, den ska gå som sällskapsponny. Ej ridas, kanske lite arbete på töm...
Svar
5
· Visningar
1 478
Senast: DarkInNight
·
K
Hästmänniskan Hej alla bukare! Vet att de finns många bra råd att få här så jag gör ett försök! Jag har officiellt hoppat av min...
Svar
8
· Visningar
1 544
Senast: LionQueen
·
Hästmänniskan Jag sålde för något år sen mina två guldklimpar till en tjej som tar bra hand om dessa. Ponnyn köpte mamma t mig i julklapp 2007 som...
Svar
0
· Visningar
948
Senast: MizzFail
·
P
Anläggning Vilket är bäst? El-rep, el-band eller gammal hederlig ståltråd? Jag har band nu men dom håller inte. Det blåser mycket här... 2 3
Svar
54
· Visningar
12 474
Hästmänniskan Var på arbetsförmedlingen i går och när jag berättade att jag studerade till hästmassör fick jag höra att ”Din utbildning är något du... 2
Svar
38
· Visningar
5 424
Senast: Nimwen
·
J
Hästmänniskan Finns det någon som råkat ut för ridlärare som inte "ser" dig under lektionstid? Hur har ni taklat det isf? Själv rider jag och en...
Svar
17
· Visningar
2 452
Senast: Heulwen
·
Ekonomi & Juridik Hej! Det är såhär att i stallet jag står hade vi tidigare en paddock. Paddocken låg i anslutning till hagarna och i somras bestämde...
Svar
3
· Visningar
1 318
Senast: labb
·
Ekonomi & Juridik Vet att det finns många trådar redan ang att studera och ha häst, men hade velat se fler svar!:) Och framförallt hur hästlivet är nere i...
Svar
3
· Visningar
1 385
Senast: krullidutt
·
Ekonomi & Juridik Hur och var marknadsför ni eran verksamhet?
Svar
1
· Visningar
899
Senast: wrangler
·
M
Hästmänniskan Jag undrar vad det kostar att fixa ett pass till en Shetlandsponny utan stamtavla? Vi har två stycken som vi fått och vi vet egentligen...
Svar
15
· Visningar
2 846
Hästmänniskan Hej alla bukar! Det är så här att jag nu har en uppgift i skolan då vi ska välja ett yrke vi vill arbeta med och skriva om det, jag...
Svar
3
· Visningar
1 236
Senast: Rubynight
·
H
Hästmänniskan hej tänkte jag måste berätta en hemsk grej som hände en jag känner.Hon hade precis avlivat sin liv kärlek denna hästen lärde henne allt...
Svar
2
· Visningar
1 159
Senast: aramis
·
Hästmänniskan Ja vi kan drillen nu, nya folk presentera er garna med bilder av er sjalva, era kritter och framfor allt PALLEN, Ja just den ja, som vi... 94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
108 848
X
Hästmänniskan Hej! Jag märkte här om dagen då jag red ut att jag lätt 'tappar' mitt höger ben när jag rider. Främst med sadel. Rider mestadels...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hur mycket jag än älskar min häst och inte vill sälja henne nånsin, kan jag inte låta bli att ibland tänka: Är det värt det? Det slår... 2
Svar
26
· Visningar
4 018
Senast: Marita73
·
S
Ekonomi & Juridik Funderar på att gå någon kurs inom hästfriskvård. Kanske massage eller laser, Biolight och vad det nu kan finnas mer. Vad är mest...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: sita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • 12 kvm utbyggnad?
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur