Fodervärdskontraktsfrågor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sammet

Trådstartare
Behöver lite spåning och hjälp av någon duktig Bukefalist som kan hjälpa mig att kolla på ett fodervärdskontrakt. Jag vill ha fler ögon på det bara för att få kollat så det inte finns några "dumma saker" i kontraktet som kan ställa till det för mig!

Av respekt för andra parten så vill jag inte lägga ut kontraktet men tar gärna emot PM från en kunnig bukefalist.

Jag vet att jag är och tummar på att detta börjar luta mot en annons, men snälla admin, ber på mina bara knän om att få ha posten kvar här tills veckoslutet!

Pga ont om plats i min inkorg vill och kan jag inte ta emot PM från bukefalister som "bara" är nyfikna på kontraktet men saknar kunskap. :o No offense... ;)

Sv: Fodervärdskontraktsfrågor.

Detta kan jag inte ens med bästa välvilja se som underlag för en diskussion.

Låser därför tråden.

Lovis
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 450
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 437
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025