Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag får alltid så ont i axlarna när jag rider, antaligen för att jag är klen och inte orkar hålla tillbaka axlarna, dessutom känns det...
Ekonomi & Juridik
Hej på er!
Tänkte höra med er hur ni tycker jag ska gå tillväga.
Har en häst här som gått här i vinter. Var sagt den skulle gå här...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om det finns veterinärvårdsförsäkring att tillgå till en äldre häst?
Är så att jag och sambon köpte ett sto för...
Hästmänniskan
Jag har så smått börjat fundera på att skaffa nån som kan hjälpa mig att rida min häst. Detta för att jag nu grubblar över att skaffa en...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om man kan dra av kostnaden för inköp av stallinredning direkt och om inte på hur många år i såfall den ska avskrivas?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.