Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Hejsan Jag vet inte om tråden hamnat rätt eller om rubriken är passande, men det får gå. Idag besökte jag en ridskola någonstans i...
Svar
18
· Visningar
4 625
Senast: Ottilia
·
Anläggning Jag skulle vilja ha lite ideer till mitt stallbygge. Stallet är 10*14 m samt en lösdriftsdel. Ska ha 4 boxar längs ena sidan, och 2 lite...
Svar
10
· Visningar
1 585
Senast: -Remont-
·
Gnägg Jag och Carl Zoot på framridningen!
Svar
0
· Visningar
165
T
Ekonomi & Juridik Har just flyttat till ny gård i vintras med ridhus och allt. Tänkte börja hyra ut boxar till hösten. I februari blev jag kontaktad av en...
2
Svar
29
· Visningar
5 292
Senast: MrsPuff
·
Hästmänniskan Jag är 42 år och hobbyryttare, har idag ett halvblodsto med okänd stam och vi eller alla egentligen gissar på att det är mkt arab i...
2
Svar
26
· Visningar
2 948
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik Ämnet har varit uppe förut, men jag känner att jag har mer funderingar på hur säljaren tänker när den skriver som den gör! Jag vill...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 821
Anläggning Del 146! ;) Jo jag har hittat sökfunktionen, men inte hittat rätt tråd för mig ändå... Vi har som sagt köpt gård och jag vill...
Svar
7
· Visningar
4 323
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Då jag har långledigt i sommar (slutar jobba 31:a maj och börjar plugga 20:e september, wohoo!) har jag möjlighet att göra mer...
Svar
3
· Visningar
1 050
Senast: Ozarc
·
Ekonomi & Juridik Jag ska i augusti resa med min häst till Danmark. Jag har läst mig till att man då behöver ha ett hälsointyg inte utfärdat senare än 48...
2
Svar
26
· Visningar
5 220
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag försökt komma undan det faktum att jag är hästallergiker länge, men det blir bara värre och värre.. I början rann...
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Till er själva alltså, inte hästen. Vilket bolag har ni och varför har ni valt just det? Extra intressant om ni som varit med om...
Svar
15
· Visningar
2 030
Senast: Kivina
·
Anläggning Jag har några frågor om sladdning av ridbana. Vad använder ni att sladda era banor med? och vad drar ni eran sladd med? hur ofta brukar...
Svar
4
· Visningar
1 477
Senast: Scata
·
Ekonomi & Juridik Skulle bli väldigt glad om någon vet något hur man går tillväga vid transport av häst från Nordirland. Pris, div. bestämmelser, åker...
Svar
4
· Visningar
4 833
R
Ekonomi & Juridik Undrar hur många av er hästägare eller blivande hästägare som kollar upp papper och dylikt då ni skaffar häst.
Svar
9
· Visningar
1 650
B
Hästmänniskan Jag och min kompis har tänkt att skaffa foderponny... Vi ska skriva ''kontrakt och regler'' för ponnyn. Och tänka på allt som kan...
Svar
8
· Visningar
1 125
Senast: GotAsecret
·
Svar
0
· Visningar
162
Svar
0
· Visningar
122
Hästmänniskan Godkväll på er allihopa:) Precis som rubriken lyder undrar jag vilken typ av massage som ni tycker är den som fungerar bäst för er...
Svar
18
· Visningar
1 928
Senast: Bellan12
·
Hästmänniskan Har ju elstolpar i hagen, inget bra men tyvärr kan vi inget göra just nu. Har ju lite träd som är väldigt nära dessa, aspar, som...
Svar
5
· Visningar
1 444
Senast: Dana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10
  • Akvarietråden V