Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hejsan
Jag vet inte om tråden hamnat rätt eller om rubriken är passande, men det får gå.
Idag besökte jag en ridskola någonstans i...
Ekonomi & Juridik
Har just flyttat till ny gård i vintras med ridhus och allt. Tänkte börja hyra ut boxar till hösten. I februari blev jag kontaktad av en...
Ekonomi & Juridik
Ämnet har varit uppe förut, men jag känner att jag har mer funderingar på hur säljaren tänker när den skriver som den gör! Jag vill...
Ekonomi & Juridik
Jag ska i augusti resa med min häst till Danmark. Jag har läst mig till att man då behöver ha ett hälsointyg inte utfärdat senare än 48...
Ekonomi & Juridik
Skulle bli väldigt glad om någon vet något hur man går tillväga vid transport av häst från Nordirland.
Pris, div. bestämmelser, åker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.