Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
99
Senast: ann80
·
Ekonomi & Juridik Hej. Mannen och jag letar nu gård.. :love: Jag SKA ha lösdrift!! även om den inte skulle användas, så känns det bra att ha den där...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: lady_vip
·
L
Hästmänniskan hejhej! :D Tänkte höra om det är nån mer än jag som sökt till dille gård? Och om det är någon som går där som vill berätta lite...
Svar
0
· Visningar
697
Senast: Laurii
·
Hästmänniskan Hej kanske någon här som har lite mer idéer om det här kring att köpa häst och vilken ras man ska välja! Vi har fd travare sedan...
Svar
10
· Visningar
1 696
Senast: Moggie
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här x) Jag skaffade ett konto här pga att jag skulle vilja skaffa en tråd om howrse typ =3 Jag är medlem på svenska...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: Myzan87
·
E
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hej! Nu har jag försökt posta samma tråd tre gånger utan resultat så ursäkta om fler än en tråd kommer upp Eftersom tråden bryter mot...
Svar
0
· Visningar
839
Senast: enanna
·
Hästmänniskan Ngn som känner igen sig? Jag har haft många hästar och tävlat en hel del i dressyr. Jag har älskat hästar så länge jag minns och gör det...
Svar
14
· Visningar
1 894
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Detta borde jag kunna, men jag gör inte det, så jag frågar på allvetande Buke. :) Säg att jag ska köpa en fastighet på ca 10 ha...
Svar
17
· Visningar
2 819
Senast: Gnist
·
J
Hästmänniskan Jag som rubriken lyder, vad göra? Eller rättare sagt vad/hur hade ni gjort i denna situation. Det som inte fick hända någonsin har...
Svar
5
· Visningar
1 317
Senast: idahej
·
Gnägg Min lilla häst kommer springande till mig i hagen.
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Skyggni
·
M
Hästmänniskan Letar med ljus och lykta efter hus med stall och vad tycker ni är viktigt i ett stall som gör det lättarbetat osv. skriv på inget är för... 2
Svar
23
· Visningar
4 702
Senast: Moggie
·
Hästmänniskan Har problem med min medryttare - eller ja inte jag, hon är toppen mot mig och min häst, en av de bästa jag haft, utan en i stallet som... 2
Svar
37
· Visningar
4 655
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Hur kan man varna för en oseriös person? Råkade härförleden ut för en oseriös person som inte betalade för sig, och som inte verkade...
Svar
2
· Visningar
1 668
Senast: KungTulle
·
H
Hästmänniskan En fråga som har hängt över mig en tid. Hur mycket kunskap anser ni att man bör ha för att köpa och kunna ta hand om en häst? Det finns... 2
Svar
34
· Visningar
4 650
Senast: Speedway
·
J
Hästmänniskan Jag flyttade till stall B för ett x antal månader sedan för att få bättre träningsmöjligheter, pga att min ena häst inte trivdes bytte...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Thek
·
Anläggning Vad bör man göra för typ av vattenprov om man ska använda vattnet ur egen brunn till hästarna? Är det någon skillnad mot vattenprover...
Svar
6
· Visningar
1 507
Hästmänniskan Precis som rubriken säger... klantade mej och råkade sticka mej i lillfingret med kanylen jag använt till min häst. Läkemedlet var...
Svar
17
· Visningar
5 159
Senast: Domino_s
·
L
Hästmänniskan Hoppas jag har lagt denna tråd i rätt forum, men annars får moderator flytta den :) Jag har min foderhäst tillsammans med min syrras...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: Love_Maya
·
Hästmänniskan När jag tittade på hästannonser en gång hittade jag en annons om ett kallblodsto. På bilden var det sto med föl. Jag tyckte dom var... 2
Svar
26
· Visningar
6 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka