Sv: Kosta att vara Skötare/medryttare??
Hej!
Och jag är hästägare och tycker inte heller mockningen är det roligaste med hästandet. Ändå står jag i hagen och mockar i minus 20 grader och snöstorm, för hästarnas skull.
Mina medryttare betalar just nu ingenting, mycket för att jag har mycket specifika krav på ridningen de gör och för att de ibland åker på att mocka hagen och alltid måste fylla vatten.
/Lavinia
Jag är hästägare, och jag tycker inte att det är roligt att mocka
Däremot tycker jag att det är så himla värt det för allt annat man får av hästen. Han ger mig så himla mycket, han bär runt på mig för min skull, han uppskattar mig och då är det minsta jag kan göra att städa åt honom. Jag vet inte om jag är en dålig hästägare för det.. men min häst verkar må bra och jag likaså
Hej!
Och jag är hästägare och tycker inte heller mockningen är det roligaste med hästandet. Ändå står jag i hagen och mockar i minus 20 grader och snöstorm, för hästarnas skull.
Mina medryttare betalar just nu ingenting, mycket för att jag har mycket specifika krav på ridningen de gör och för att de ibland åker på att mocka hagen och alltid måste fylla vatten.
/Lavinia