Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Prata med dina föräldrar om allt! Sen måste jag nämna att jag själv älskade vissa hästar på ridskolan (och nej, blev absolut inte utnyttjad som du blir, har aldrig blivit det på något ställe alls) men det kommer nya som man tar till sig. Lovar! Det vimlar av bra stall som uppskattar hjälp. Jisses, jag skulle älska att ha en som du i mitt stall och du hade absolut fått vara ledig på jul...jisses, säger jag igen!tack före allas svar! mina föräldrar tycker att det är sjukt också men de vet inte om allting. Älskar den hästen så mycket men börjar tycka att det är mer ångestfyllt än roligt att komma till stallet. kram!
Åh, såg precis att du lämnat stället...Prata med dina föräldrar om allt! Sen måste jag nämna att jag själv älskade vissa hästar på ridskolan (och nej, blev absolut inte utnyttjad som du blir, har aldrig blivit det på något ställe alls) men det kommer nya som man tar till sig. Lovar! Det vimlar av bra stall som uppskattar hjälp. Jisses, jag skulle älska att ha en som du i mitt stall och du hade absolut fått vara ledig på jul...jisses, säger jag igen!
inte alls bra, det tog hus i helvete i stallet och det var en massa skitsnack! men nu är jag i alla fall därifrån!Heja dig! Hur tog "idioten/idioterna" det?
Jaa, fick en massa hot om att jag aldrig kommer hitta nån annan häst att få rida på och att man inte kan rida för att det är kul (varför ska man rida om det inte är kul undrar jag??) men har redan fått 4 erbjudanden och ska åka till en häst som jag ev ska bli medryttare på (om vi klickar) på tisdag. massa tack för allt ert stöd i denna tråden! är så arg på dem för hur de beter sig nu, min vän frågade om hon och hennes föräldrar fick köpa loss hästen hon haft men då var den inte till salu, men nu har de gått bakom ryggen på henne och ska sälja den i alla fall, men inte till henne. antar att det är någon slags hämnd. De har också sagt att hästen jag hade skickas till slakt om inte en annan vän, som är kvar i stallet i samma sits som jag var rider henne, och har satt henne i en jättejobbig sits. förstår inte hur man kan med, usch. Vill aldrig någonsin prata med dem igen.Vad härligt att höra! Ett nytt häst-kapitel tar sin början nu hoppas jag
Jaa, fick en massa hot om att jag aldrig kommer hitta nån annan häst att få rida på och att man inte kan rida för att det är kul (varför ska man rida om det inte är kul undrar jag??) men har redan fått 4 erbjudanden och ska åka till en häst som jag ev ska bli medryttare på (om vi klickar) på tisdag. massa tack för allt ert stöd i denna tråden! är så arg på dem för hur de beter sig nu, min vän frågade om hon och hennes föräldrar fick köpa loss hästen hon haft men då var den inte till salu, men nu har de gått bakom ryggen på henne och ska sälja den i alla fall, men inte till henne. antar att det är någon slags hämnd. De har också sagt att hästen jag hade skickas till slakt om inte en annan vän, som är kvar i stallet i samma sits som jag var rider henne, och har satt henne i en jättejobbig sits. förstår inte hur man kan med, usch. Vill aldrig någonsin prata med dem igen.