Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Fick en räkning från 2009 i fredags på hemkörning av silobalar, summan är på 4800 kr. Kan han skicka en räkning så långt efter!!! Hur...
2
Svar
25
· Visningar
8 878
Senast: lahsd
·
Hästmänniskan Jag har fått min livs chans men jag tvekar. Har fått en elevplats hos en hoppryttare i Skåne och kommer få det mesta när det gäller till...
Svar
16
· Visningar
2 007
Senast: Bylund
·
Hästmänniskan Nu är ju terminen snart slut, och jag och en vän i min grupp vill ge en present till vår lärare. Vi har båda ridit för henne i ca10 år...
Svar
9
· Visningar
7 704
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan är det någon som importerat en andalusier pre och haft erfarenheten att hästen förändrats av miljöombytet när den kommit till sverige...
Svar
4
· Visningar
2 058
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan Vad motsvarar Svensk Ridlärare I (SRL I) enligt det "gamla" systemet? RIK 0 ?
Svar
0
· Visningar
676
Senast: gurkisch
·
Gnägg Oliver Lavec och jag när jag ridit honom i ca ½ år. Fick honom helt oinriden och har kämpat med honom i ett år nu. Han var inte ens van...
Svar
0
· Visningar
101
Gnägg Oliver Lavec när jag löshoppar honom. Vissa dagar går det bättre än andra!
Svar
0
· Visningar
126
Gnägg Nu i sommar när jag longerar Oliver. Det är första gången han travar på en volt!
Svar
0
· Visningar
135
Gnägg Min underbara häst Oliver Lavec på sommaren! Fyra år gammal.
Svar
0
· Visningar
139
Ekonomi & Juridik Nu är det som så att bonden jag hyr beten av även har hyrt ut ett bete i närheten av mitt till en annan hästägare. Där är det sjukt...
Svar
13
· Visningar
2 241
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Är det kanske tom med så att någon mer bukefalist ska läsa denna kursen? Jag ska Läsa den på distans och har sett att ni är en hel del...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 742
Senast: Ramona
·
Svar
0
· Visningar
106
Senast: ann80
·
Svar
0
· Visningar
98
Senast: ann80
·
Ekonomi & Juridik Hej. Mannen och jag letar nu gård.. :love: Jag SKA ha lösdrift!! även om den inte skulle användas, så känns det bra att ha den där...
Svar
1
· Visningar
1 072
Senast: lady_vip
·
L
Hästmänniskan hejhej! :D Tänkte höra om det är nån mer än jag som sökt till dille gård? Och om det är någon som går där som vill berätta lite...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: Laurii
·
Hästmänniskan Hej kanske någon här som har lite mer idéer om det här kring att köpa häst och vilken ras man ska välja! Vi har fd travare sedan...
Svar
10
· Visningar
1 695
Senast: Moggie
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här x) Jag skaffade ett konto här pga att jag skulle vilja skaffa en tråd om howrse typ =3 Jag är medlem på svenska...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Myzan87
·
E
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hej! Nu har jag försökt posta samma tråd tre gånger utan resultat så ursäkta om fler än en tråd kommer upp Eftersom tråden bryter mot...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: enanna
·
Hästmänniskan Ngn som känner igen sig? Jag har haft många hästar och tävlat en hel del i dressyr. Jag har älskat hästar så länge jag minns och gör det...
Svar
14
· Visningar
1 887
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka