Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Fick en räkning från 2009 i fredags på hemkörning av silobalar, summan är på 4800 kr. Kan han skicka en räkning så långt efter!!! Hur...
Hästmänniskan
Jag har fått min livs chans men jag tvekar. Har fått en elevplats hos en hoppryttare i Skåne och kommer få det mesta när det gäller till...
Hästmänniskan
Nu är ju terminen snart slut, och jag och en vän i min grupp vill ge en present till vår lärare. Vi har båda ridit för henne i ca10 år...
Ekonomi & Juridik
Nu är det som så att bonden jag hyr beten av även har hyrt ut ett bete i närheten av mitt till en annan hästägare.
Där är det sjukt...
Hästmänniskan
Är det kanske tom med så att någon mer bukefalist ska läsa denna kursen? Jag ska Läsa den på distans och har sett att ni är en hel del...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Mannen och jag letar nu gård.. :love:
Jag SKA ha lösdrift!! även om den inte skulle användas, så känns det bra att ha den där...
Ekonomi & Juridik
Hej! Nu har jag försökt posta samma tråd tre gånger utan resultat så ursäkta om fler än en tråd kommer upp
Eftersom tråden bryter mot...
Hästmänniskan
Ngn som känner igen sig? Jag har haft många hästar och tävlat en hel del i dressyr. Jag har älskat hästar så länge jag minns och gör det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.