Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har använt 4 Ess salva (skillingarydssalva, den där i svart burk) på Baldur vilket har gett honom stora sår på undersidan av huvudet...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett litet stall som jag hyr ut några stallplaster i, jag har ju hyresavtal i vanlig fall med. Men nu är det så att en tjej ska...
Ekonomi & Juridik
Hej.
För två år sedan gav jag bort mitt varmblods sto till en kvinna och en man eller jag lämnade henne på foder för ett år. Kvinnan...
Hästmänniskan
Ibörjan på nästa vecka ska min förhoppningsvis nya häst besiktigas och jag känner ingenting. Går den igenom är det väl roligt, och gör...
Hästmänniskan
Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :)
Hej. Behöver skriva av mig...
Ekonomi & Juridik
Om man vill göra om den urgamla betesvallen( som numera bara innehåller smörblommor tycks det) till ett bete som passar lättfödda hästar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.