Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Här är jag och min älskade Arab Beive Neida
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Soldotter
·
Gnägg Här ligger jag och min 2 åriga arab och sover 7 på morgonen i hagen.
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Soldotter
·
M
Hästmänniskan Ja som rubriken säger...Barn i stallet,är det ok? Vi har en flicka som är 11 år i stallet sedan en tid tillbaka,och problem har...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 551
Senast: Madicken
·
P
Hästmänniskan Vad tittar ni på när ni ska köpa oinriden unghäst eller föl? Exteriör, föräldrar, ev. stam är väl självklart att man tittar på, men...
Svar
18
· Visningar
3 244
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Har kollat på en 1 årig hästutbildning på Ålands naturbruksskola, men nu verkar de lagt ner den??? Den gick varannat år och skulle...
Svar
4
· Visningar
1 291
Senast: _eeky_
·
Ekonomi & Juridik Jag har använt 4 Ess salva (skillingarydssalva, den där i svart burk) på Baldur vilket har gett honom stora sår på undersidan av huvudet...
Svar
13
· Visningar
1 815
Senast: Merwen
·
R
Ekonomi & Juridik Jag har sålt en häst jag inte fått betalt för. Hur ska jag gå vidare? Köparens advokat förhalar. TIPS! :cry::confused:
2 3 4
Svar
66
· Visningar
12 365
Senast: Ramona
·
Anläggning Vi har en fd arbetarbarack som sadelkammare och täckesförvaring. Hur löser man som bäst uppvärmning på en sådan? Nu har vi haft ett...
Svar
12
· Visningar
3 969
Senast: Annanaz
·
M
Hästmänniskan Varför valde ni lösdrift? Varför valde ni boxplats? Hur tänker ni kring detta. Jag lutar mer åt stallplats med box när det är dax men...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
17 709
Senast: MamaJustify
·
L
Hästmänniskan Hallå, Är intresserad av att hitta föreläsningar i Sverige om hästar. Gärna beteendevetenskapliga. Har letat länkar men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Laban
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett litet stall som jag hyr ut några stallplaster i, jag har ju hyresavtal i vanlig fall med. Men nu är det så att en tjej ska...
Svar
8
· Visningar
2 238
Senast: mian
·
Anläggning Hur starta ni upp verksamheten. Hade ni 5 hästar i början eller körde ni fullt med en gång. Börja ni med ridskolan eller turridningen...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: cowgirl81
·
P
Ekonomi & Juridik Hej. För två år sedan gav jag bort mitt varmblods sto till en kvinna och en man eller jag lämnade henne på foder för ett år. Kvinnan...
Svar
15
· Visningar
2 196
Senast: Grena83
·
B
Hästmänniskan Ibörjan på nästa vecka ska min förhoppningsvis nya häst besiktigas och jag känner ingenting. Går den igenom är det väl roligt, och gör...
Svar
3
· Visningar
1 664
Senast: Sickan
·
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
3 141
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Om man vill göra om den urgamla betesvallen( som numera bara innehåller smörblommor tycks det) till ett bete som passar lättfödda hästar...
Svar
5
· Visningar
1 431
Senast: joh_anna
·
Hästmänniskan Jag har sökt mycket i forumet men hittar bara trådar om det är lämpligast med spruta eller bult. I mitt fall har jag bestämt mig för...
2
Svar
30
· Visningar
4 382
Senast: Genesis
·
P
Hästmänniskan Hej! Vi ska köpa staket till en hage, som ska användas i en vecka. Vi undrar då ifall man behöver el i staketet eller inte? Alltså...
Svar
17
· Visningar
2 292
Senast: sjoberga
·
Ekonomi & Juridik Och det är dags för den sedvanliga beslutsångesten........... Varför kommer första fina luckan alltid när man inte riktigt tycker...
Svar
10
· Visningar
1 557
Senast: gylle
·
Hästmänniskan Jo hej! Det är så att jag fick mig en tankeställare förra veckan på min medryttarhäst i en liten olycka. OM det skulle gått värre o...
Svar
4
· Visningar
1 357
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka