Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Ja, vart utbildar man sig till hovslagare, häst massör, sadelmakare och ridinstruktör? Vad kostar det? Hur gammal måste man vara...
Svar
6
· Visningar
1 918
Senast: Nila
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag söker jobb o har fått frågan; "hur mkt vill du ha i lön" :eek: O ja hade inget svar, så min fråga e hur mkt brukar ni få...
Svar
14
· Visningar
2 113
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Någon mer som lider av allergi nu under sommaren? Jag har värre allergi än någonsin känns det som, buhu! Mina symptom är att halsen...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: Lina123
·
Ekonomi & Juridik Ägde ett bostadshus 2002-2006. Inga renoveringar gjordes. Idag kommer ett krav från den vi sålde till. Vattnet från stuprören rinner...
2
Svar
33
· Visningar
8 041
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Har hamnat i en situation som jag har lite svårt att ta ställning till. Har antagligen innerst inne, någonstans fattat ett beslut men...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Diantha
·
Hästmänniskan Har en bekant/granne som svarat på en annons på en häst. Hästen har en senskada så den säljs om promenad/skogsmulle häst. Precis vad...
2
Svar
30
· Visningar
4 649
Senast: Teilani
·
Anläggning Jag skulle vilja ha tips på underlag till ridbana(inte alltför dyra) som jag kan lägga på min ridbana (som nu har ytskikt med stenmjöl)...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: bapro
·
A
Hästmänniskan Jag har varit på ganska många olika stall och läger. I sverige är det då nästan aldrig någon kille som är med och rider. Spelar nästan...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 878
Senast: iNHALE
·
Gnägg Världens finaste stoföl!
Svar
0
· Visningar
103
Senast: book
·
Ekonomi & Juridik Har idag äntligen fått pappren från försäkringsbolaget ang att ta över försäkringen på min häst. Dock har jag en liten undrar. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden ligger rätt, men jag hoppas det.. "du kan inte ha dyra schabrak som matchar med lindor på en travare" .. "du...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 073
Senast: gicageli
·
Hästmänniskan ...synd bara att jag inte kom på det förrän idag :crazy: Så här snygg är min tå just nu...misstänker att det gömmer sig en liten...
2
Svar
32
· Visningar
8 613
Senast: Biomon
·
Ekonomi & Juridik Är det någon som vet om det finns regler om hur nära en å en åker får gå? Alltså om det måste vara en remsa som bonden inte får plöja...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 932
Senast: MamaJustify
·
Ekonomi & Juridik I december skickade vi in ett papper till Agria om att betala en av hästarnas försäkring via autogiro. Detta skulle dras från min sambos...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 527
Senast: clusia
·
I
Hästmänniskan Vet inte riktigt var jag ska lägga denna fråga, så jag börjar här. :) Jag ska ändra stängslingen i hagarna i helgen. Pålle ska få en...
Svar
8
· Visningar
2 626
Senast: Isislover
·
Ekonomi & Juridik 1 gång om året så kör vi ut alla boxar och tömmer dem på strö för att sedan göra en grundlig rengöring av hela stallet. Men sen så...
Svar
8
· Visningar
1 782
Senast: Boj
·
I
Ekonomi & Juridik Hej. Bedriver ett litet företag, med uthyrning av lösdrift. Nu har jag en hyresgäst som inte betalar för sej, hon svarar inte i...
Svar
12
· Visningar
2 824
L
Hästmänniskan Hej! Har fått en ny "växafastprotes" , helt underbart!! Ingen värk längre!! Får börja rida igen om ett halvår:):) Undrar om det är...
2
Svar
35
· Visningar
9 076
Senast: IngelaH
·
Gnägg Caddy RG, valack född 2007, Corlensky G-Goldlöwe.
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Melina
·
Anläggning Sitter och klurar på om man kan koppla två elaggregat på samma jordspett ? Om man inte kan det hur gör man om man jordar i en brunn...
Svar
10
· Visningar
7 231
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30