Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ägde ett bostadshus 2002-2006. Inga renoveringar gjordes.
Idag kommer ett krav från den vi sålde till. Vattnet från stuprören rinner...
Hästmänniskan
Jag har varit på ganska många olika stall och läger. I sverige är det då nästan aldrig någon kille som är med och rider. Spelar nästan...
Ekonomi & Juridik
Har idag äntligen fått pappren från försäkringsbolaget ang att ta över försäkringen på min häst. Dock har jag en liten undrar. Det är...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om det finns regler om hur nära en å en åker får gå? Alltså om det måste vara en remsa som bonden inte får plöja...
Ekonomi & Juridik
I december skickade vi in ett papper till Agria om att betala en av hästarnas försäkring via autogiro. Detta skulle dras från min sambos...
Ekonomi & Juridik
1 gång om året så kör vi ut alla boxar och tömmer dem på strö för att sedan göra en grundlig rengöring av hela stallet.
Men sen så...
Kropp & Själ Jag testar en ny nattkräm sedan en vecka tillbaka, Indy Beauty Retinol Renewal Night Mask, innehåller vitamin A. Den känns lite klistrig...
Hästmänniskan Senaste jag köpte, om jag inte räknar shettisarna, var det en kompis som tyckte jag skulle ha. Jag hade inte ens tänkt köpa häst när hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.