Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hejsanhoppsan!
För en månad sen var jag på Irland och köpte två jättefina pållar som kom hem förra veckan. Saken är bara den att en...
Ekonomi & Juridik
(Flytta tråden om den ligger fel)
Ska jobba på en hästgård i Tyskland i sommar. Kommer huvudsakligen jobba som kolloledare då gården...
Hästmänniskan
Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
Hästmänniskan
Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mitt hjärta är stulet.
Som rent tidsfördriv satt jag och tittade på hästannonser här om dagen...
Ekonomi & Juridik
Efter att en tid läst en del hästannonser på olika sidor, förundras jag över det språk många använder i annonserna. Exempel:
Jag måste...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.