Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Kan man göra någon form av provtagning på jorden och se om finns parasiter? Aldrig hört om men man kan ju gripa efter halmstrån ;)
Svar
7
· Visningar
1 232
L
Hästmänniskan Detta kan låta fånigt, men jag behöver ändå hjälp/Pepp vad som.. Det är en häst på ridskolan som är helt underbar enligt mig lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 186
Senast: Lilla_Jag
·
Anläggning Frågan riktar sig både till er som tar emot hästar på bete och er som hyr in er på ett bete. Är det samma kostnad för bete när det...
Svar
6
· Visningar
1 476
Senast: bigganl
·
Anläggning Vi ska nu äntligen bygga stall här hemma i sommar. Men det är ju så mycket att tänka på! Bla om man ska ha skåp eller hyllor för sina...
Svar
16
· Visningar
3 100
Senast: FlipTheFrog
·
P
Hästmänniskan Hade egentligen tänkt köpa en isis till hösten men som det blir ibland så bara dök HAN upp. Jättefin svartskäck valack i närheten av...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 553
Senast: Fibusen
·
Anläggning Jag startar detta forum för att få lite tips och ideer (gärna massor av bilder)för hur man skall kunna bygga sitt stall. På gården där...
Svar
2
· Visningar
1 107
Senast: zingoalla
·
Ekonomi & Juridik Hejsanhoppsan! För en månad sen var jag på Irland och köpte två jättefina pållar som kom hem förra veckan. Saken är bara den att en...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: Olympus
·
Gnägg En av dom sista tävlingarna jag red innan 18 :')
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Almonte
·
Gnägg Lycklig tid med ponnyn :heart
Svar
0
· Visningar
140
Senast: Almonte
·
Ekonomi & Juridik (Flytta tråden om den ligger fel) Ska jobba på en hästgård i Tyskland i sommar. Kommer huvudsakligen jobba som kolloledare då gården...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: mammaBerg
·
Anläggning Hejsan! Jag ska snart flytta till en gård och ska då äntligen få ta hem min fina pålle :D Jag ska då ha honom och en sällskapshäst...
Svar
15
· Visningar
4 626
Hästmänniskan Samma som forut.. Rent chat om allt, speciellt vara pallar. Bild pa pallar, er sjalva, barn hundar makar/sambor, katter , diskmaskinen...
97 98 99
Svar
1 967
· Visningar
114 685
Senast: Tajger
·
Gnägg träningstävling 2011
Svar
0
· Visningar
107
1
Hästmänniskan Jag har ingen aning om vart på Häst jag ska lägga det här, brukar vara inne på hund ;) Någon får väl flytta den ifall jag är helt ute...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: 134643
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag tänkte höra med er när ni tycker man har nog med erfarenhet för att kunna bli medryttare. Så vad säger ni? Ni får...
2
Svar
20
· Visningar
4 030
Senast: Home
·
A
Hästmänniskan Jag köpte min första häst för tre månader sedan (efter att ha tittat på ett tio-tal) och min magkänsla säger mig att vi (vad gäller...
2
Svar
21
· Visningar
2 882
Senast: Cosmic
·
M
Hästmänniskan Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mitt hjärta är stulet. Som rent tidsfördriv satt jag och tittade på hästannonser här om dagen...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 554
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Hej! ;) Jag söker nu lite inspiration. Något att göra med hästarna i hagen. Om man tex inte rider, tömkör och att man inte behöver...
Svar
19
· Visningar
1 711
Senast: Home
·
B
Hästmänniskan Jag ska typ flytta till landet om ett år ungefär kanske mindre. Och jag undrar hur mycket den kostar i månaden? Jag behöver inte...
2
Svar
31
· Visningar
3 804
Senast: Oldie
·
Ekonomi & Juridik Efter att en tid läst en del hästannonser på olika sidor, förundras jag över det språk många använder i annonserna. Exempel: Jag måste...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
15 478
Senast: Zephira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka