Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik I ett fodervärds kontrakt står följande : 1 månads uppsägning, i övrigt enl svensk lagstiftning ...... En god vän har en häst på foder...
Svar
18
· Visningar
1 772
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan Är det nån som äter glukosamin mot ledvärk och stelhet? Erfarenheter? Kan det hjälpa mot ryggont tro...?
2 3 4
Svar
69
· Visningar
22 735
Senast: poloplayer
·
Hästmänniskan Hej!! Jag har planer på att hyra ut en stallplats och skulle vilja ha lite hjälp med hur mycket man kan ta i hyra. Det är ett litet...
2
Svar
20
· Visningar
14 303
Senast: Casteloro
·
Anläggning Min häst går i en medelstor hage där det växer fläckvis med renfana. Jag har i tre års tid hållit efter med lie och försökt hålla dom...
Svar
16
· Visningar
6 027
Senast: Shenzi
·
Hästmänniskan Nu menar jag alltså bolaget. Är det någon som har sin häst försäkrad där och har erfarenheter utav det? Just nu har jag hästen försäkrad...
2
Svar
26
· Visningar
4 354
Senast: mackan
·
Anläggning Stallbyggnaden består av stalldel och garagedel som är lika stora. Bredvid de två garagen finns ett stort rum utan nån direkt fast...
Svar
9
· Visningar
1 720
Senast: CK
·
M
Ekonomi & Juridik Har lite funderingar kring föreningsrätt och tänkte kika om det är nån/flera här på Buke som har koll på läget. Hur hanterar man...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan I helgen ska jag titta på ett lettiskt halvblod som har vart i Sverige i 6år. Hästen har ett lettiskt pass men är det OK (giltigt) här i...
Svar
3
· Visningar
1 484
Senast: break_a_leg
·
Svar
0
· Visningar
146
Senast: Zkold
·
Svar
0
· Visningar
108
·
Svar
0
· Visningar
112
·
Hästmänniskan Ni som flyttat till annan ort, hur har ni gjort med stallplats? Hur får man tag i stallägare om inga annonser finns på de vanligaste...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Seabaz
·
Ekonomi & Juridik I måndags kväll (sent) slog vi en vall som skulle bli hösilage, när vi sedan ringde bonden igår för att få buntat och plastat idag hade...
Svar
3
· Visningar
1 074
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Vi är igång med att bygga stall. Har några frågor jag måste ta beslut om. 1. Fönsterhöjd, kan den ligga på 140 cm i underkant. Själva...
Svar
2
· Visningar
2 387
Senast: Jannice
·
S
Ekonomi & Juridik Jag har en liten lösdrift där endast min häst och en annan häst går. Det funkar jättebra och de trivs tillsammans (de trivs med att inte...
Svar
9
· Visningar
2 207
Senast: bambi82
·
Hästmänniskan Funderar på att lämna ut min mjuka, snälla b-ponny på foder. Men jag är så orolig för allt, jag vill att hästen ska bli rätt riden, rätt...
Svar
8
· Visningar
1 809
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hej skulle behöva lite input på den här situationen! Jag har min häst hemma hos mina föräldrar. Det är jättepraktiskt, för att...
Svar
6
· Visningar
1 639
Senast: Nomina
·
Anläggning Är det någon som har erfarenhet av "vindnät", tex i löstdrift eller i fönster i stallet. Jag funderar på hur hållbart det är. Och om...
Svar
16
· Visningar
4 060
Senast: Nixehen
·
Anläggning Behöver lite snabba råd angående jordning. Håller just nu på med att dra nya vattenledningar på våran gårdsplan och funderar nu på om...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: labb
·
M
Hästmänniskan Då var det då dags. Besiktning. Förhoppningarna var höga men sjönk fort. Insåg för ett par månader sedan att jag faktiskt kan ha...
Svar
12
· Visningar
2 445
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka