Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
I ett fodervärds kontrakt står följande :
1 månads uppsägning, i övrigt enl svensk lagstiftning ......
En god vän har en häst på foder...
Hästmänniskan
Nu menar jag alltså bolaget. Är det någon som har sin häst försäkrad där och har erfarenheter utav det? Just nu har jag hästen försäkrad...
Hästmänniskan
I helgen ska jag titta på ett lettiskt halvblod som har vart i Sverige i 6år. Hästen har ett lettiskt pass men är det OK (giltigt) här i...
Ekonomi & Juridik
I måndags kväll (sent) slog vi en vall som skulle bli hösilage, när vi sedan ringde bonden igår för att få buntat och plastat idag hade...
Ekonomi & Juridik
Vi är igång med att bygga stall. Har några frågor jag måste ta beslut om.
1. Fönsterhöjd, kan den ligga på 140 cm i underkant. Själva...
Ekonomi & Juridik
Jag har en liten lösdrift där endast min häst och en annan häst går. Det funkar jättebra och de trivs tillsammans (de trivs med att inte...
Hästmänniskan
Funderar på att lämna ut min mjuka, snälla b-ponny på foder. Men jag är så orolig för allt, jag vill att hästen ska bli rätt riden, rätt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.