Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Behöver man skicka in vet. intyg (utfärdat av svensk veterinär) till samtliga försäkringsbolag för att få en giltig försäkring om man...
Hästmänniskan
Har nu lyvkats övertala mina föräldrar lite att köpa häst och vi ska fixa boxplats till hösten. Jag vet en välutbildad jätte fin ponny...
Ekonomi & Juridik
Jag hade en helt fantastisk häst på ett ridläger, och har nu hittat stället där hon bor. Hon kan hyras ut, och nu vill jag då hyra...
Hästmänniskan
Någon som byggt egen delad boxdörr? Då min häst vill klättra över måste jag nu försöka fixa någon gallerdörr ovanför vanliga boxdörren...
Hästmänniskan
Hur rutinerad behöver man vara för att skaffa unghäst?
Vi tänker en häst på ett år ungefär och att man har läst ordentligt om allt som...
Hästmänniskan
Är på g att köpa häst och har lite funderingar. Hästen är försäkrad sedan tidigare, hur enkelt är det att ta över den? Är det bara att...
Ekonomi & Juridik
Hört att det finns ett minimum krav på hur länge hästen får stå i box/dag. Letat och letat men lyckas aldrig hitta det igen. Någon som...
Hästmänniskan
Köpte för 2 år sedan en 13-årig valack, okänd härstamning, lite som ett projekt. Hästen var enormt spänd och känslig för allt, men jag...
Ekonomi & Juridik
Fick i dag räkningen på ägarbytet,problemet är att räkningen är dansk,och ska alltså betalas i danska pengar,kan man bara räkna om och...
Ekonomi & Juridik
Vilket län har mest hästintresserade människor tror ni?
Ifall man tänker bedriva någon verksamhet med att hålla kurser och lektioner...
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.