Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder... är det när sista bakbenet lämnar marken upp i släpet eller är det när högra bakbenet lämnar marken eller hur 17...
Hästmänniskan
Jag har två hästar, jag var inte över 18år när jag köpte dom så min mamma står som ägare. Nu vill jag dock officiellt vara ägare på mina...
Hästmänniskan
Nu till hösten kommer jag antagligen att börja på Berga, och jag undrar vilka som sökt dit, eller som redan går där eller vilka som gått...
Hästmänniskan
Jag har precis tagit öven en försäkring på en häst som är föräkrad på sveland. Nu när ja fick papperna så står det längst ner:
"Övriga...
Hästmänniskan
Jag är sugen på en egen häst, men är osäker på om jag har de kunskaper som krävs för detta. När jag var yngre red jag på ridskola samt...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet när ett bete måste vara betat för att man inte ska förlora EU-bidraget? Det måste ju finnas någon datum/tidsgräns...
Ekonomi & Juridik
För att göra en lång historia kort så sålde jag min häst sommaren 2008 men på grund av diverse problem hos de nya ägarna kom hon hem...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag undrar om någon kommun har regler för aktivitetsbidrag till föreningar som även främjar individuella sporter inte bara sport...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.