Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Måste bara skriva av mej lite för jag är förbannad. I början av sommaren, så frågar en "kompis" till mej, om hennes häst får stå i vårt...
Ekonomi & Juridik
Det här har jag bara väntat på.
Nu kommer det troligen att beslutas om rejäla begränsningar, iallafall för ridning på annans mark där...
Ekonomi & Juridik
Jag undrar vart man kan hyra/köpa en gödselcontainer? Jag har letat och letat och det känns som att alla finns längst upp i sverige. Dem...
Hästmänniskan
Var häromdagen med om min hittills värsta ridolycka någonsin, då en häst stack med mig och bockade av mig, varpå jag slog mig medvetslös...
Hästmänniskan
Drömmen om att börja rida igen och till slut skaffa häst gör sig påmind titt som tätt. Jag helt och hållet levde för hästar mina första...
Ekonomi & Juridik
Så här är det. Idag skulle jag fylla på vatten till mina hästar, jag är också hundvakt åt grannens hund. Hade med mig henne i koppel...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.