Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Har läst mig vilse på nätet nu ang detta och tänkte att jag kanske kunde hitta ngn som faktiskt hade erfarenhet och/eller kunde komma...
Svar
2
· Visningar
1 507
Senast: Elshira
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Bluefish
·
Ekonomi & Juridik Jag har från grannkommunen hört om ett knepigt fodervärdsavtal som gått åt pipan och undrar; Får man som uthyrare av stallplats skicka...
2
Svar
29
· Visningar
3 318
Senast: Lobelia
·
S
Ekonomi & Juridik Känner någon till någon gård/verksamhet som har boskap/jordburk där de anväder sig mycket av hästryggen? Letar nämligen praktikplats...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: StrayBabe
·
Anläggning Hur blir man av med dem?? De är ÖVERALLT, okej att de är i hagarna (lite svårt att stängsla ute dem kanske :p ) men runt och ffa i...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 023
Senast: mimus
·
E
Hästmänniskan Hejsan! Ny här och gick egentligen mest med för att höra om någon av er här inne vet om det finns någon hovslagarutbildning i...
Svar
4
· Visningar
4 564
Senast: cili
·
Ekonomi & Juridik Senaste rapporter från mäklare säger att marknaden för hästgårdar är stendöd. Man avråder från större gårdsköp där avstyckning o...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 111
Senast: pulkaskurk
·
S
Hästmänniskan Jag är orolig för en av mina stallkompisar. Vi är tre tjejer som brukar hjälpa ägaren i ett turridningsstall att motionera hästarna...
2
Svar
25
· Visningar
3 759
Senast: Rialavargen
·
Hästmänniskan http://www.aftonbladet.se/debatt/article13395178.ab Om jag lagt inlägget fel så flytta gärna på det. Har sökt men inte sett någon...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: Pancakes
·
H
Hästmänniskan hejsan nu är de så att jag och min sambo har skaffat gård ,jag har ett eget hbl f-95 nu står han på bete i närheten men vill gärna ha...
Svar
5
· Visningar
1 958
Senast: Gelina
·
Hästmänniskan om en månad flyttar jag till Irland för att plugga i 10 månader. kommer att gå ifrån häst varje dag till ingen häst alls. Abstinesen...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Rouise
·
Hästmänniskan Gång efter gång dyker det upp trådar där folk ej skrivit kontrakt, ej får betalt för stallhyra, ej blir av med häst osv. En del av...
Svar
17
· Visningar
2 181
Senast: kopparberg
·
S
Hästmänniskan Hej! Är ny här, även om jag läser här rätt ofta. Jag hoppas att mitt inlägg hamnat rätt. Är så att jag är i en lite knivig...
Svar
11
· Visningar
2 108
Anläggning Jag undrar hur det är med reglerna. Vi har precis flyttat till gård och håller på att planera en tillbyggnad till stallet. Vi kommer...
Svar
9
· Visningar
3 598
Senast: Kookaburra
·
Ekonomi & Juridik Vem är ansvarig om det händer något, om jag låter någon rida på mina hästar? Kan jag säga att "all ridning sker på egen risk" eller är...
Svar
9
· Visningar
2 108
Senast: labb
·
Anläggning Nu har man kommit så långt att man börjar leta efter gård, och då poppar det självklart upp en massa frågor :p Så tänkte höra med er...
Svar
7
· Visningar
3 054
K
Hästmänniskan Hej! Nu i höst flyttar jag till Jönköping för att plugga och har fått möjligheten att ta med min foderhäst ner. Nu till min...
Svar
4
· Visningar
1 940
Senast: Andorra
·
Hästmänniskan Ligger här i sängen och har varit extremt influensasjuk. Nu börjar jag må ngt bättre men inte tillräckligt för att jobba, så då...
2
Svar
36
· Visningar
3 915
Senast: ylvalill
·
Hästmänniskan Jag lyckades vrida om min vrist och fick en trevlig spricka i den med. Efter det har ja inte ridit för ja inte fick av läkaren. Detta...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Bejbie
·
Hästmänniskan Har tänkt göra slag i saken och uppfylla min dröm om att bli ridinstruktör inom centrerad ridning. Finns det någon här som gjort det och...
Svar
8
· Visningar
1 767
Senast: Juzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka