Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur oseriös får man egentligen vara som säljare? Har letat häst nu under sommaren, och lusläst alla annonser. Flera gånger har blicken...
Ekonomi & Juridik
Vi har en liten shettisherre här hemma som inte har pass (helt oregistrerad), men vi har bestämt oss för att skaffa pass nu. Vi åkte...
Ekonomi & Juridik
God kväll bukare!
Det är nu såhär att jag skulle vilja testa om in/tillridning och försäljning skulle vara något som funkar här uppe...
Ekonomi & Juridik
Om man köpt en maskin för mer än en halv miljon, garantin gäller 1 år från leverans.
Den börja klatra redan första säsongen, den kunde...
Hästmänniskan
Idag är jag inte värd ett skit. . Idag har jag sett till att ett barn har ramlat av en häst. Det var mitt fel, enbart genom att jag mot...
Hästmänniskan
Har nu snubblat över massa annonser med ingen bild eller video på hästen. Men MASSA bilder på mamma, pappa, moster, farfar osv osv. Och...
Ekonomi & Juridik
Hej! Ngn som vet om försäkringsbolaget tar klinikbesiktingen om man väljer att göra detta innan köp/försäljning?
Undrar även vad det...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Efter att jag nu har kollat runt kring massa hästannonser här på bla. buke under kategorin "Under 30 000 kronor, Hästar" eller nåt...
Kropp & Själ För spelet turf så behöver du inte ha igång det hela tiden, men när du kommer fram till platser där det finns zoner som man ska ta (att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.