Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Anläggning Hej Vad kostar det att hyra en container fast pris + tömning? (skriv gärna var ni hyr den) Är det bättre att bara hyra containern...
Svar
7
· Visningar
3 408
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Jag är så jä*la förbannad just nu! Det är 2 saker som bidrar till denna ilska. Nr 1; I en annan tråd har jag berättat att min...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 906
Ekonomi & Juridik Hur oseriös får man egentligen vara som säljare? Har letat häst nu under sommaren, och lusläst alla annonser. Flera gånger har blicken...
Svar
6
· Visningar
3 186
Senast: Samba
·
Ekonomi & Juridik Vi har en liten shettisherre här hemma som inte har pass (helt oregistrerad), men vi har bestämt oss för att skaffa pass nu. Vi åkte...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Har hittat en kanonfin häst som är ute på annons super billigt. Jag vet att det alltid är en risk med "rea" hästar. Och därför är jag...
2
Svar
27
· Visningar
4 477
Senast: Matten
·
G
Hästmänniskan Av ren nyfikenhet, ni som köpt häst, hur har ni gjort med betalning? Sparat själva, eller tagit lån?
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 493
Senast: harri
·
Hästmänniskan Jag är jätte intresserad av hästkiropraktik, jag undrar om det är någon som vet vad man ska gå för gymnasium och vad det finns för...
Svar
10
· Visningar
8 488
Senast: Hellena
·
Hästmänniskan Jag är en hästtjej ut i fungertopparna. Jag var en sån där liten flicka som cyklade 1mil till närmsta stall. Mockade alla boxarna och...
Svar
6
· Visningar
1 582
Senast: Ämelie
·
Anläggning Hur ser det ULTIMATA stallet ut för er? Om vi tänker oss att det finns: - Ridhus 40x80 - STORA marker (Massor med hagar i alla...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
15 876
Senast: Muninn
·
Gnägg En bild på mig och min polle, en sen sommarkväll! :)
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Snoozam
·
Hästmänniskan Har en dotter som sommarjobbar i en fabrik å dessa tider...hallå.. Jobbar själv i vården och vet att tiderna kan vara oregelbundna...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 907
Senast: Dana
·
Ekonomi & Juridik God kväll bukare! Det är nu såhär att jag skulle vilja testa om in/tillridning och försäljning skulle vara något som funkar här uppe...
Svar
19
· Visningar
2 478
Senast: Ramona
·
I
Ekonomi & Juridik Jag köpte en hingst som 2 åring, och nu i år är han godkänd för avel. Jag driver en liten enskild firma, så nu vill jag lyfta in...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: IrishCobTinker
·
Ekonomi & Juridik Om man köpt en maskin för mer än en halv miljon, garantin gäller 1 år från leverans. Den börja klatra redan första säsongen, den kunde...
Svar
19
· Visningar
2 111
Hästmänniskan Idag är jag inte värd ett skit. . Idag har jag sett till att ett barn har ramlat av en häst. Det var mitt fel, enbart genom att jag mot...
Svar
18
· Visningar
3 044
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Har nu snubblat över massa annonser med ingen bild eller video på hästen. Men MASSA bilder på mamma, pappa, moster, farfar osv osv. Och...
2
Svar
20
· Visningar
2 501
Senast: sthu
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ngn som vet om försäkringsbolaget tar klinikbesiktingen om man väljer att göra detta innan köp/försäljning? Undrar även vad det...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Ickapeltz
·
R
Hästmänniskan Hej! Jag är en 15 årig tjej som har ridit sedan jag var 5 år gammal. Jag funderar på att köpa min medryttarhäst och flytta honom till...
Svar
16
· Visningar
1 690
Senast: Riverbridge
·
Hästmänniskan vet inte om jag lagt tråden rätt. men jag har ett jobbigt problem som hindrar mig enormt mycket.när jag ska rida i paddocken även om...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: karini
·
Ekonomi & Juridik Hej! Efter att jag nu har kollat runt kring massa hästannonser här på bla. buke under kategorin "Under 30 000 kronor, Hästar" eller nåt...
2
Svar
29
· Visningar
5 426
Senast: Home
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur