Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Idag ca klockan nio fick mitt älskade hjärta somna in. Vi åkte till kliniken och givetvis skulle han inte gå på transporten med detsamma...
Hästmänniskan
Jag är 21 år och har ridit sen jag var liten, fram till kanske 4 år sedan. Efter det har jag endast ridit sporadiskt och mest bara skött...
Ekonomi & Juridik
Nu är det så att jag länge har drömt om egen häst men börjat tänka om och kanske skaffar foderhäst istället, till att börja med.
Dock...
Ekonomi & Juridik
För två år sedan så flyttade jag och mina två hästar in hos min far i mitt barndomshem pga att min ekonomi var i botten.
Jag var då 20...
Ekonomi & Juridik
Jag ska kontakta lantmäteriet om en fråga när det gäller servitut, men tänkte ändå kolla här ifall det är någon som vet vad som gäller...
Ekonomi & Juridik
Vad är en rimlig lön eller fickpengar när man jobbar som häst/stallskötare? Har fått frågan vad jag skulle vilja ha i lön om jag börjar...
Hästmänniskan
Jag har bott i stan i hela mitt liv och haft mina hästar inhyrda. Så länge jag minns har jag dock längtat ut på landet och att ha mina...
Ekonomi & Juridik
För fem år sedan tog vi en vbltravare på foder. Det var hans dåvarande fodervärdar som visade honom i och med att han redan då var ca 20...
Hundavel & Ras Jag tycker det är helt okej att lämna för att man själv har insett att det är över/försent.
Själv tycker jag om en ras som det är utom...
Hundträning Han gör allt i en jäkla fart jämnt... får för det mesta försöka bromsa 😅 men just upptagen kanske vi behöver gasa. Tips för att göra det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.