Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag står i ett stall nu där uppsägningstiden är 1 månad, jag har inget kontrakt som bekräftar detta och har inte heller hört det från...
Hästmänniskan
Undrar lite om det finns bestämmelser på hur många väggar ett vindskydd måste ha? Om ett vindskydd endast har två väggar, duger det då...
Ekonomi & Juridik
Hej på er :)
Jag ska starta ett mindre inackorderingsstall och vill höra mej lite för vad för papper och sådant som behövs :)
Mvh Sara
Ekonomi & Juridik
Det hela började med att min granne ringde och frågade om jag kunde köra häst och vagn på hembygdsdagen i vårt samhälle. Inga problem...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag skulle vara tacksam om någon kan berätta för mig hur hästhållnings lagarna lyder idag. Kanske vet du någon sida och kan skicka...
Ekonomi & Juridik
Är stallägare & har 6 inackorderingar funderar på att stå för hö´t & vill att mitt stall ska ha fri tillgång.
Undrar om någon har tid &...
Hästmänniskan
Hej. Jag skall snart åka till Island på ridresa, vi ska rida ca sex timmar om dagen i fem dagar. Min fundering är vad jag behöver ha med...
Ekonomi & Juridik
Satt och funderade nu när det ser ut och bli så att vi både kommer att pressa hösilage och halm samma dag. Pga av lite medhjälpare och...
Hundavel & Ras Absolut. Jag är en av dem som är för förslaget. Jag är dock inte med i rasklubben längre och jag vill påstå att många av de som är för...
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.