Uppsägningstid utan kontrakt??

Sv: Uppsägningstid utan kontrakt??

Hon har inte ändrat på något vilket hon lovade att hon skulle annars skulle jag inte flytta dit.
Nu när man väl stod där vägrade hon att göra det hon lovat och jag fick heller inte inte göra det själv, utan då sa hon jag får flytta honom om det inte passar. Ser detta som lurendrejeri från hennes sida att få folk till stallet sedan hota med 3 månaders uppsägning för att få in så mkt pengar som möjligt. Tycker det borde gå som falsk marknadsföring eller något från hennes håll.
Hon har kontrakt till övriga i stallet, men fick aldrig det så har inte skrivit under några papper.

Men du har fått informationen att det är tre månaders uppsägningstid?

Du kan alltid chansa och se om hon går vidare med sitt krav.

finns det inga papper skrivna, inga muntliga avtal osv så kan inte stallägaren göra ett skit. Men sen såklart handlar det väl om sunt förnuft. Prata med stallägaren och fråga i stället?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 272
Senast: lizzie
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 777
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 872
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025