Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag kände det var rätt tid, rätt tid att släppa taget, släppa ångesten som har varat varje dag i fem år, finna det roliga med hästarna...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som blivit skadad och fått ersättning från agria incident ?
Tog det lång tid innan ni fick besked ?
Fick ni ersättning ...
Hästmänniskan
Jag är en erfaren och ordentlig tjej på 13 år som ÄLSKAR hästar. Jag har ridit på ridskola i ca. 6 år och jag är medryttare på ett 12-13...
Ekonomi & Juridik
Får försäljningsstall ( rent juridiskt) begära ett " reservationsbelopp" = " deposition" INFöR provridning?
Jag kan förstå poängen...
Ekonomi & Juridik
Hur var det nu med förköpsrätten?
Det skrivs in i kontrakt att säljaren har förköpsrätt vid försäljning/överlåtelse och avlivning (?)...
Hästmänniskan
Någon som har fattat sitt beslut pga hästens färg? Eller har beslutet valts pga färgen,dvs om man är intresserad av två hästar så valde...
Hästmänniskan
Jag har funderat på att jobba med hästar utomlands ett bra tag nu. Jag har jobbat på flertalet olika stall här i Sverige, men känner mig...
Hästmänniskan
Jag har ridit islandshästar hela mitt liv, har en fantastisk häst som är allt vad jag har velat haft. Svart, lång man het o känslig. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.