Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag och min kompis har problem med grannen som bor intill vårt sommarbete.
Hagen går utmed deras tomt och infart och grannen envisas...
Ekonomi & Juridik
Har hittat en 4-årig halvblodsvalack som jag ska köpa om allting går vägen men sitter och funderar på hur ingående vet. besiktning jag...
Ekonomi & Juridik
Jag är ägare till en häst som jag har lånat ut på foder. Nu vill jag ha tillbaka min häst då jag har fått ordning på både ekonomi och...
Hästmänniskan
Hur viktigt är det att hovslagaren är med i Hovslagarföreningen? Förr om åren, vad jag minns, tyckte många att det var jätteviktigt, men...
Ekonomi & Juridik
Om en person sätter stängsel på min mark utan tillåtelse eller någon som helst tillfrågning,vad kan jag som markägare göra?
Personen...
Ekonomi & Juridik
Jag hade ute en veterinär hos min förra häst som felbehandlade honom vid flera tillfällen (vilket jag förstod när jag senare tog ut en...
Hästmänniskan
Hejsan! Har en liten fundering ifall det är någon som har lite mer koll en jag på vilka muskler som tränas vid ridning och vilka som man...
Ekonomi & Juridik
Har fått tillgång att arrendera ganska mycket betesmark och känner att det är mycket mark till våra hästar.
Funderar på att "hyra"...
Hundavel & Ras Och jag känner mig som värsta djurvårdar/vet plågaren, jag röntgar allt o lite till, innan dna tester kom röntgade jag mina labbar hd,ed...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.