Sv: Skyldig att ta bort skiten?
Man känner sina papenheimare
känner igen det där sista nämda
// vickis med TVÅ labbar
Man känner sina papenheimare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
känner igen det där sista nämda
// vickis med TVÅ labbar
KL*
Hästbajs och bilar är aldrig en bra combo... :smirk:
Fick ju höra att hästbajs på sommaren kan man slakta en häst för! DE smutsar ju ner bilen!! M.m. Ja ni kan ju tänka er en snubbe i 25-30års åldern med blankpolerad bil av vanligt svensson märke men som anser sig ha en mycket bättre bil än ALLA andra.
Jag ledsnade och sa bara "Min häst kostar lika mycket som du tjänar under ett helt år, din bil är värd en 10del. Jag skiter fullständigt i om du får tvätta din bil två gånger på en vecka för att du inte sett att de legat en bajshög i vägkanten untan kört rakt över den... De är inte mitt fel att du sitter och fipplar med en massa annat i bilen istället för att se vart du kör!"
Har också haft häst i ett mycket infekterat området, häst var som pesten! Varför vet jag inte, men dessa människor satte sig över allemansrätten m.m. Barnen var så inrotade i de att kom man skrittandes i vägkanten sprang de helt galna till sina föräldrar och sa "De rider här!!" och ut kom de högröda och helt tokiga...
Där kan man kalla att de var intriger om hästbajs och hästlukt(För en häst har en grön ridå av stank efter sig, så de räcker med att man skrittar förbi så luktar de häst i 3 veckor efteråt :smirk: ) De som led mest av de var just de som orkade skapa massa bråk om de hela...