Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är det någon som köpt ut stolp från gammal gård eller flyttat från gård och sålt sitt hagmaterial?
Stolpen är 6-8mm i diameter och...
Ekonomi & Juridik
Jag har planer på att anställa en utbildad hästkötare 5 dagar i veckan ( mån- fre ) i mitt stall.
Hennes uppgifter kommer att vara...
Ekonomi & Juridik
Om jag in vågar gå med på en ny avbetalningsplan till dom som köpte min häst ?
Så här ligger det till:
Sålde min häst på avbetalning...
Hästmänniskan
Hej alla!
Jag har länge gått i tankar om att köpa en häst.. För mig inte vilken häst som hellst utan en på ridskolan där jag rider. Jag...
Hästmänniskan
Vad ska jag tänka på om jag skulle köpa ett föl? Är det några speciella saker som är viktiga att tänka på om man jämför med att köpa en...
Ekonomi & Juridik
Jag har hittat en köpare till min häst som ska sätta in en handpenning på hästen i väntan på veterinärbesiktning.
De sätter in pengar...
Ekonomi & Juridik
Har en fundering kring huvudförfallodagen på försäkringen, i försäkringsbrevet står det "Försäkringstid 2011-01-01 -- 2012-01-01" är det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.