Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller fullständigt med! Pengar och avbetalningar sköter man med banken/kreditbolag. Har man inte möjlighet att få lån på banken får man snällt spara ihop till summan själv och därefter köpa häst.Ja varför acceptera en avbetalning???
Köper man häst och inte har pengar så får man väl göra upp sin avbetalning med banken istället. Du som privatperson ska ju inte "låna ut" pengar till en hästköpare som du inte ens känner!! Tror inte jag skulle tillåta det till en jag känner heller, om det inte vore mina föräldrar typ då. :P
Nej pengarna i handen innan hästen kliver på transporten. När den klivit på är den inte längre "mitt problem" utan nya ägarna.
Hmmm... Men det finns ju de med stora tävlingsambitioner och som därför kanske vill ha en lite dyrare häst. Är man kreditvärdig och har råd att betala av krediten inom rimlig tid ser jag inga större problem med det egentligen, men det är sånt man i så fall skulle ta med en bank/kreditbolag. Själv föredrar jag att betala min hobby kontant och utan lån.hmmm var köpa sig en hobby på avbetalning i huvudtaget? Det känns så fel. Hoppas verkligen du får pengarna.