Hjälp! Strulig advokat!

Sv: Hjälp! Strulig advokat!

Har ni anmält advokaten till advokatförbundet? Om inte är det nog läge att göra det också!

Och för vad skall advokaten anmälas för? Ditt tyckande visar exakt hur mycket du förstår om juridik, dvs ingenting.

Nu borde det komma en rapport över vad som har hänt. Tidsmässigt så har det vid det här laget varit uppe i domstolen.

Men du anser ju att fel görs. Vad är det som skulle vara anmälningsbart?
Det finns givetvis alltid två sidor på en historia. Men TS beskriver hot och annat som inte hör hemma i en vanlig förhandling parter emellan. Det verkar dessutom som att juristen försöker mjölka sina klienter på pengar genom att dra ut på tiden och vara extra seg. Det är inte heller okej.

Ditt tyckande visar exakt hur mycket du förstår om juridik, dvs ingenting.
Nja, jag har en rätt gedigen meritlista när det gäller juridik. Exakt vad har du att komma med?

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
960
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 709
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi Jag ska ev köpa en sak för strax över 20 000 kr på Blocket. Hur brukar folk vilja ha betalt? Vilka säkra betalningsmetoder finns?
Svar
4
· Visningar
534
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 631
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka