Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan De flesta trådar handlar om hur ägarna vill att medryttarna ska vara. Men om du ska bli medryttare på en häst, vad är då viktigt för...
Svar
10
· Visningar
1 772
Ekonomi & Juridik Jag har börjat titta lite smått på möjligheten att starta upp en ridskola, men informationen om detta är bristfällig. Vad ska man...
Svar
8
· Visningar
4 328
Senast: Texaz
·
Gnägg Folketorps ridskola, jag hoppar med hästen Baylis!
Svar
0
· Visningar
190
Senast: SaraO92
·
Gnägg Folketorps ridskola, jag tillsammans med hästen Herkules! :)
Svar
0
· Visningar
144
Senast: SaraO92
·
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 302
Senast: Totola
·
Anläggning Är det någon som har det? Vad för sort har ni isf? :) Det blir flera minusgrader hos mig ner temperaturen kryper neråt minus 9-10 ute...
Svar
12
· Visningar
5 441
Senast: cavalliera
·
Ekonomi & Juridik Grannen ska under några tisdagar frammåt hyra min transport,hon frågade och jag sa ok. Problemet är att det är jättebökigt att få in...
2
Svar
22
· Visningar
3 235
Senast: Fibusen
·
Anläggning Hittade en länk här på sidan till ett företag som säljer tälthallar http://dancovershop.dk/product.asp?product=2296 Funkar det att ha...
2
Svar
23
· Visningar
11 803
Senast: kvandi
·
Hästmänniskan Undrar om det är någon som ska läsa Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar i Dingle nästa år ? // Hanna
Svar
14
· Visningar
1 804
Hästmänniskan Skulle behöva lite hjälp med tankarna som snurrar runt i skallen just nu! Nyss hemkommen från sjukhuset, hästen min blev rädd för en...
2
Svar
21
· Visningar
5 221
Senast: Ninni112
·
Hästmänniskan Det kan väl inte bara vara jag som känner av hästars rädslor:confused: Det är riktigt jobbigt ibland, kommer jag in i ett stall med...
Svar
17
· Visningar
2 718
Hästmänniskan Syrran ska sälja sina hästar, 2 är sålda men c-ponnyn är ingen ens intresserad av. Det här är INGEN annons vill bara veta hur ni...
Svar
19
· Visningar
2 332
Senast: starcraft
·
Anläggning Vi har elvärmda vattenkoppar i hagarna. De har fungerat utmärkt från installationen 2004 fram till förra vintern. Då frös de när det var...
2
Svar
22
· Visningar
3 786
Hästmänniskan Hur länge gäller tillståndet för att gräva ner en hästkropp som Länsstyrelsen utfärdar?
Svar
8
· Visningar
1 449
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Jag har flyttat mina hästar till ett nytt stall i början av januari. Det funkade hur bra som helst i början men nu är det rena helvetet...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
9 458
Senast: doleron
·
Ekonomi & Juridik Hej är lite nyfiken på en sak. Kom till stallet här om dagen och skulle hämta min häst i hagen, men kunde inte se honom någon stanns...
2
Svar
29
· Visningar
3 842
Senast: Irmis
·
Anläggning Ni som har era kusar i uteboxar kan väl slänga in bilder på dom? Jag har mina två i uteboxar och jag tycker det är helt underbart, dom...
Svar
3
· Visningar
2 644
Senast: Immer
·
G
Hästmänniskan Jag hoppar upp i min hage på min häst med grimma och grimskaft och galopperar hem från hagen :) jag är 14 år har en haflinger och jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 708
Senast: sandrafors
·
Gnägg Klubbmästerskap på järna ridklubb
Svar
0
· Visningar
112