Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu satt jag här och lästa tidningen på morgonen. hittar en artikel om några som verkligen kämpar för att inte behöva byta ut den...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 578
Senast: Lobelia
·
S
Anläggning Jag har letat efter information om fönsterhöjd men tycker knappt att jag hittar någon. Jag skulle vilja veta på vilken höjd ni har era...
Svar
6
· Visningar
4 317
Senast: kryddan
·
A
Anläggning Jag är i början av planeringen att bygga ridhus. Behöver därför alla erfarenheter av ridhus jag kan få. Ridbanan i ridhuset som jag ska...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 345
Senast: WelshCob
·
J
Anläggning Vi har arenderat en åker i många år för ett kompis pris. Nu vill ägaren höja vilket är förståligt, vi kom överenns om ett pris men...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: CK
·
Svar
0
· Visningar
186
Senast: Wippos
·
B
Hästmänniskan hejsan, jag undrar vad man brukar kunna efter att ha ridit ca två år på ridskola om man börjar i tio års åldern. Jag har mest ridit...
Svar
8
· Visningar
1 841
Senast: cirkus
·
S
Ekonomi & Juridik Nån som kan ge mig råd och tips?? Jag har en ponny som jag tänkt att köpa. Problemet är att ägaren inte har några papper som helst...
2
Svar
26
· Visningar
3 169
Senast: Texaz
·
C
Hästmänniskan Hej! Nu frågar jag här igen för jag har inte lyckats hitta något sommarjobb med hästar utomland. Det vore jättekul om ni kunde berätta...
Svar
7
· Visningar
2 931
Senast: Eloise
·
Hästmänniskan De flesta trådar handlar om hur ägarna vill att medryttarna ska vara. Men om du ska bli medryttare på en häst, vad är då viktigt för...
Svar
10
· Visningar
1 771
Ekonomi & Juridik Jag har börjat titta lite smått på möjligheten att starta upp en ridskola, men informationen om detta är bristfällig. Vad ska man...
Svar
8
· Visningar
4 319
Senast: Texaz
·
Gnägg Folketorps ridskola, jag hoppar med hästen Baylis!
Svar
0
· Visningar
190
Senast: SaraO92
·
Gnägg Folketorps ridskola, jag tillsammans med hästen Herkules! :)
Svar
0
· Visningar
144
Senast: SaraO92
·
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 264
Senast: Totola
·
Anläggning Är det någon som har det? Vad för sort har ni isf? :) Det blir flera minusgrader hos mig ner temperaturen kryper neråt minus 9-10 ute...
Svar
12
· Visningar
5 391
Senast: cavalliera
·
Ekonomi & Juridik Grannen ska under några tisdagar frammåt hyra min transport,hon frågade och jag sa ok. Problemet är att det är jättebökigt att få in...
2
Svar
22
· Visningar
3 233
Senast: Fibusen
·
Anläggning Hittade en länk här på sidan till ett företag som säljer tälthallar http://dancovershop.dk/product.asp?product=2296 Funkar det att ha...
2
Svar
23
· Visningar
11 781
Senast: kvandi
·
Hästmänniskan Undrar om det är någon som ska läsa Verksamhetsledare inom hästrelaterade näringar i Dingle nästa år ? // Hanna
Svar
14
· Visningar
1 802
Hästmänniskan Skulle behöva lite hjälp med tankarna som snurrar runt i skallen just nu! Nyss hemkommen från sjukhuset, hästen min blev rädd för en...
2
Svar
21
· Visningar
5 213
Senast: Ninni112
·
Hästmänniskan Det kan väl inte bara vara jag som känner av hästars rädslor:confused: Det är riktigt jobbigt ibland, kommer jag in i ett stall med...
Svar
17
· Visningar
2 715
Hästmänniskan Syrran ska sälja sina hästar, 2 är sålda men c-ponnyn är ingen ens intresserad av. Det här är INGEN annons vill bara veta hur ni...
Svar
19
· Visningar
2 331
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30