Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har flyttat mina hästar till ett nytt stall i början av januari. Det funkade hur bra som helst i början men nu är det rena helvetet...
Ekonomi & Juridik
Hej är lite nyfiken på en sak.
Kom till stallet här om dagen och skulle hämta min häst i hagen, men kunde inte se honom någon stanns...
Hästmänniskan
Vet ej om denna tråden kom rätt nu.. Men hur hittar man hästjobb utomlands? Nu vill jag jobba med turism och turridining, då jag jobbat...
Hästmänniskan
Vart sparkad för ca 4-5 månader sen,fick en rejäl lårkaka samt skitont i knät då jag på nått sett vred till det och hoppade på kryckor i...
Hästmänniskan
Jag har gått ett hästinriktat naturbruksgymnasium och läst kursen hästskötardiplom och har även fått betyg i kursen men valde själv att...
Hästmänniskan
Hej på er! är alldeles ny här så hoppas ni har lite överseende :) Tänkte höra om ni har några bra tips på utbildningar, distans, eller...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter och räknar på vad som är en ok stallhyra men jag tycker att det är svårt. Vet ju själv som hyresgäst att man ju gärna vill ha...
Ekonomi & Juridik
Nu vänder jag mig till er här på buke som har erfarenhet av att ha hobbyverksamhet.
Vad ser ni för för- nackdelar, hade ni hellre velat...
Ekonomi & Juridik
Jag ska lämna ut min häst på foder men om allt känns bra för båda parter vid periodens slut så kommer fodervärden få möjlighet att köpa...
Hästnyheter Vi pratar ur ett svenskt perspektiv. Globalt går det 'bra' för ridsporten. Oljepengarna (både inom rid och galoppsporten) har uppmuntrat...
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.