Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
137
Senast: Ponnytokis
·
Hästmänniskan Det här med att det pratas, skrivs och visas så lite hästsport i medierna... Bara av ren nyfikenhet, är det någon som har koll på om man...
Svar
0
· Visningar
704
Senast: Seabaz
·
Anläggning Jag har ett litet stall med tre boxar,nu blir den 3dje boxen uthyrd av en familj. Verkar vara en bra familj,hästkunnig mamma och...
2
Svar
25
· Visningar
3 560
Senast: lovehorses
·
Hästmänniskan Nästa vecka så kommer en tjej som ska provrida min häst för att ev bli medryttare. Hon har svarat på en annons jag la ut och jag har...
2 3
Svar
40
· Visningar
10 073
Senast: Heulwen
·
V
Hästmänniskan hästpass är väll något dom flesta hästar har idags läget men jag funderar lite kring detta pass användningsområde ja när behöver...
2
Svar
26
· Visningar
3 297
Senast: gylle
·
S
Ekonomi & Juridik I lördags blev jag uppsagd från mitt stall, två platser. Jag fick två veckor på mig, sen skulle mitt pick och pack vara borta. Jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 078
Senast: Saima
·
Z
Hästmänniskan Längesedan jag var inne här nu och mycket har hänt sedan dess. Mycket bland hästmänniskor överhuvudtaget... Sålde min fina lilla...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
17 595
Senast: Miloni
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag hittade detta kontrakt när jag googlade sälja häst...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Thrillie
·
Gnägg Lusitanon Sino i nytt fint litet beduine bridle
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Blackie
·
Gnägg Sino försöker vara stilig Lusitano
Svar
0
· Visningar
119
·
Svar
0
· Visningar
140
·
Gnägg Sommartjockis motioneras på fältet Lusitano
Svar
0
· Visningar
139
·
Gnägg Sommartjockis motioneras Lusitano
Svar
0
· Visningar
141
·
Gnägg Somamrtjock Rappen.
Svar
0
· Visningar
139
·
Gnägg gamla sköthästen. Rip
Svar
0
· Visningar
115
·
Svar
0
· Visningar
114
·
Hästmänniskan Om tråden ligger fel så flytta den gärna =) Mitt dilema är: Har en B-ponny på foder (som vi vill köpa senare) som mina döttrar...
2
Svar
28
· Visningar
3 658
Senast: akleja
·
Ekonomi & Juridik Min kompis ska sälja sin häst. Hon har hittat en köpare, men problemet är att denne inte kan betala hästen förens löningen i Mars...
Svar
12
· Visningar
1 933
Senast: Zqathan
·
Ekonomi & Juridik Är det dumt att köpa ett häst (sto) med ett pass från holland, där hästen är import och det finns ingen stämpel på att hon har kommit in...
2
Svar
25
· Visningar
3 087
Senast: Masse
·
A
Hästmänniskan Någon som vet något om hästutbildningar utomlands? Har såklart googlat men inte hittat något. Tacksam för svar :)
Svar
6
· Visningar
2 304
Senast: Cittra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Tjockistråden 4
  • Säng

Hund, Katt, Andra Djur