Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Om man bestämmer sig för hästen när man är och provrider, brukar man då betala handpenning? Har hört lite olika.. Hur gör man då med...
Hästmänniskan
Jag har nu på slutet fått avbryta träning för att andningen inte hänger med. Jag vill kasta av mig alla kläder på överkroppen och ändå...
Ekonomi & Juridik
Jag var och provade en häst igår som jag fattade tycke för. Hästen är nyligen importerad från Belgien och säljs av en hästhandlare...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter och räknar väldigt mycket på väldigt många olika saker just nu och just nu kollar jag över detta med inackorderingar lite...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag har funderat lite på vad det egentligen kostar att försäkra dyrare hästar. Jag har inte hittat något när jag sökt på nätet. En...
Ekonomi & Juridik
Köpte häst för dryga halvåret sedan. Gjorde mig klar för att hästen var snäll att ridas ut på i skog och mark. Ingenting hade hästen...
Hästhantering Det handlar inte om att hårdpressa, utan att när du håller han under de förutsättningarna som du har nu så måste DU stå för att han ska...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.