Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Ska försöka förklara mitt kaos så lättfattat jag bara kan. I oktober 2010 blev jag fodervärd på en valack på 17 år. I kontaktet skrevs...
2
Svar
23
· Visningar
4 681
Senast: ZaNdRoRiA
·
Anläggning Har börjat kolla lite på staket och har noll erfarenhet av detta sen tidigare. Vi behöver ca 700-800 m staktet totalt som "mest" och...
2
Svar
39
· Visningar
4 179
Senast: Garbo
·
M
Hästmänniskan Hittade ingen aktuell tråd gällande hästjobb utomlands, så jag startar en ny! Alla ni som har arbetat som hästskötare/beridare etc...
2 3
Svar
45
· Visningar
10 747
Hästmänniskan Jag behöver lite tips o råd om hur jag ska kunna gå vidare med mig själv och att hantera mina känslor över min gamla häst. Jag hade en...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: Anastacia
·
Hästmänniskan Jag och min sambo har äntligen gård och stall. Jag red mycket från 6år fram till för 10 år sedan. Jag har haft egen häst, tränat...
Svar
16
· Visningar
2 815
Ekonomi & Juridik Jag har en häst på foder, kontraktet går ut i mitten av april, skulle då ev förlängas eller köp diskuteras. Ägaren vill sälja hästen...
2
Svar
29
· Visningar
3 259
T
Hästmänniskan Hej alla glada hästmänniskor Jag har haft uppehåll med allt vad ridning heter ett antal år nu på grund utav 3st graviditeter. Nu är...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: lewellyn
·
M
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan. För tre månader sen skrev jag på ett fodervärds avtal där ja skulle få ha hand om ett varmblod som för det första är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 447
Senast: Marie_Ozzy
·
Hästmänniskan Jag är 18 år och redan rejält sliten i mina leder pågrund av för mycket träning i ung ålder.. Jag har varit med om en del ridolyckor där...
2
Svar
23
· Visningar
2 706
Senast: Lavinia
·
Gnägg Atasja cirka två veckor att jag hade fått henne :) Inga muskler, Dålig päls, för nätt! :D
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Atasja
·
Gnägg Atasja för bara några veckor sedan :D Hon är en KWPN :D
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Atasja
·
C
Hästmänniskan Det har hänt en förfärlig grej här.. Jag skulle hämta en häst som jag skulle ha på foder, hästen var inte inriden, inte försäkrad men...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 861
·
Hästmänniskan Ja alltså dåliga ryttarknän;). Jag har fått dålig prognos på mina knän. Kommer ev i framtiden bli tvungen o operera in ngn sorts...
Svar
5
· Visningar
2 939
·
Hästmänniskan Kort historik; jag köpte min häst 1997 och hade henne till hennes död i juni -11. I december -10 fick jag barn, och därmed red jag...
Svar
12
· Visningar
1 911
Senast: Sandra78
·
Hästmänniskan Jag behöver lite råd från er kloka på buke! Hur har ni gjort med graviditet + hästägandet? Jag har ju då kärat ner mig i en...
2
Svar
23
· Visningar
5 425
Ekonomi & Juridik Hur gör ni när ni värderar era hästar inför försäljning? Jag tycker det är en riktig djungel! Tänker ni någon form av grundbelopp och...
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: wrangler
·
Anläggning Om man har en ränna golvet i boxen med typ sånt här galler Kan man ha nåt annat än halm som strö då?
Svar
13
· Visningar
2 150
Senast: Monifa
·
N
Hästmänniskan Tänkte börja träna på gym för bättre hälsa, men jag vill varken överanstränga mig eller gå åt för hårt direkt så att man tappar...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: SQT
·
Hästmänniskan Jag känner att jag har stannat upp lite när det kommer till hästar. Har varit medryttare sedan jag var 14 på lite olika hästar och...
Svar
8
· Visningar
1 593
Senast: sky_fly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka