Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Ja, jag börjar undra... Hur har folk egentligen råd? ;) Har nyligen konstaterat hur dyr hobbyn hästeriet är och börjat fundera över hur...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
19 478
Senast: Jaacquline
·
Hästmänniskan Vill bara skriva av mig och höra från er som har haft det lika tråkigt som Jag har haft det.. Allt detta på EN vecka! Det började med...
Svar
15
· Visningar
2 500
Senast: pulkaskurk
·
Gnägg Dissarvana en härlig hopphäst!
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Goldie
·
Gnägg Cecil K f.2006 e.Cardento ue.Elcaro
Svar
0
· Visningar
157
Anläggning Någon som provat sig på att montera det själv??
Svar
0
· Visningar
708
Senast: Qvicka
·
J
Ekonomi & Juridik Om jag anlitar ett företag för en tjänst + köp av produkt som marknadsförs på deras hemsida och får ett kvitto från själva personen, dvs...
Svar
3
· Visningar
868
Hästmänniskan Sökt en hel del och hittat lite info men tyvärr får jag inte tag på någon i svenska hästavelsförbundet nu, där ponnyn är reggad. Tänkte...
Svar
3
· Visningar
1 731
Senast: _L_
·
Ekonomi & Juridik Hej allihopa! Det börjar dra ihop sig för att flytta hem hästarna till min egna gård och jag har under en längre tid läst på om el...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: ellipsis
·
Hästmänniskan Vet inte var jag skulle lagga denna trad.... Ar i farten och letar hastar till liten verksamhet. Nu till min fundering, man...
2
Svar
29
· Visningar
3 829
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Inom hästvärlden blir man ofta inte anställd. Man kallas för Hästskötare/Praktikant. Enligt HYN (som fö är en nämnd helt åt helvete)...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Hej! Efter att ha läst en annan tråd blev jag lite fundersam. Köpte häst för en tid sedan, satte in pengar över internet till ägaren...
Svar
12
· Visningar
2 110
Senast: Karre
·
Ekonomi & Juridik Går det ens? Förutsättningar: Sto med bra stam, ridna syskon finns att se, trevligt lynne och bör bli D-ponny. Jag måste erkänna...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Skugga
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag har lagt detta under rätt annars får den gärna flyttas! Hej! Jag har ett problem - har en medryttare sedan 1 ½ månad...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 738
Hästmänniskan Jag har hamnat i en klämd situation, och såklar hävdar alla alltid på sin egen rätt, så som jag hävdar på min egen rätt. Så jag skulle...
2
Svar
33
· Visningar
4 602
Senast: Kiwifrukt
·
Svar
0
· Visningar
124
·
Svar
0
· Visningar
119
·
Svar
0
· Visningar
444
·
Svar
0
· Visningar
180
Ekonomi & Juridik Hur man hyr ut en boxplats på ett ok vis som privatperson är min grundfråga. Jag har försökt googla och läsa men nu är jag verkligen...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 421
Senast: L8P8
·
Ekonomi & Juridik Min kallblodstravares hästpass är borta & kopian jag hade på det som skickades in till ridsport har försvunnit på posten (klantigt jag...
Svar
4
· Visningar
1 374
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix