Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ja, jag börjar undra... Hur har folk egentligen råd? ;) Har nyligen konstaterat hur dyr hobbyn hästeriet är och börjat fundera över hur...
Ekonomi & Juridik
Om jag anlitar ett företag för en tjänst + köp av produkt som marknadsförs på deras hemsida och får ett kvitto från själva personen, dvs...
Hästmänniskan
Sökt en hel del och hittat lite info men tyvärr får jag inte tag på någon i svenska hästavelsförbundet nu, där ponnyn är reggad.
Tänkte...
Ekonomi & Juridik
Hej allihopa!
Det börjar dra ihop sig för att flytta hem hästarna till min egna gård och jag har under en längre tid läst på om el...
Ekonomi & Juridik
Inom hästvärlden blir man ofta inte anställd. Man kallas för Hästskötare/Praktikant. Enligt HYN (som fö är en nämnd helt åt helvete)...
Ekonomi & Juridik
Hej! Efter att ha läst en annan tråd blev jag lite fundersam. Köpte häst för en tid sedan, satte in pengar över internet till ägaren...
Hästmänniskan
Jag har hamnat i en klämd situation, och såklar hävdar alla alltid på sin egen rätt, så som jag hävdar på min egen rätt. Så jag skulle...
Ekonomi & Juridik
Hur man hyr ut en boxplats på ett ok vis som privatperson är min grundfråga.
Jag har försökt googla och läsa men nu är jag verkligen...
Ekonomi & Juridik
Min kallblodstravares hästpass är borta & kopian jag hade på det som skickades in till ridsport har försvunnit på posten (klantigt jag...
Trädgård & Växter Absolut! :D Det är ändå inte helt utan någon slags skräckblandad förtjusning, den lär ju behöva ett helt eget rum eller nåt innan det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.