Hämtar sina pinaler efter 7 år!!

Sv: Hämtar sina pinaler efter 7 år!!

Finns inga kontrakt och inga telefonnummer så skulle nog jag samla ihop allt kvarlämnat och sälja på blocket eller liknande. Var och en måste ju ta ansvar för sina grejor. Om de lämnat nyligen skulle det få ligga kvar, men har det gått ett helt år eller mer skulle jag sälja eller ge bort.

Sv: Hämtar sina pinaler efter 7 år!!

Pengarna verkar ju inte vara ett problem :) För ägarna kanske det är kaffepengar i sammanhanget. Men som sagt, varför inte sälja när man märker att man inte längre är intresserad? Konstigt :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar