Är det ett ok pris?

Sv: Är det ett ok pris?

kl hoppas det är okej?
Har nu två hästar i stallet.
Hade först en och nu har hennes systers häst kommit och hon vill ju inte att hennes häst ska vara ute till sen kväll utan dom tar nu in sina hästar vid 16-17tiden och sen tar jag in mina vid 22 tiden. och det ska vara tänt så tror att jag kommer lägga på lite på hyran för ökad strömkostnad. men hur hade ni gjort med helgerna? då vi delar upp helgerna, detta ingår ju inte i hyran att ta in deras hästar men tycker ni att jag ska ta in deras hästar eller får dom göra det själva? och när det är deras helg får dom ta två insläpp? vill inte låta mina stå inne mer än max 12h

Sv: Är det ett ok pris?

kl hoppas det är okej?
Har nu två hästar i stallet.
Hade först en och nu har hennes systers häst kommit och hon vill ju inte att hennes häst ska vara ute till sen kväll utan dom tar nu in sina hästar vid 16-17tiden och sen tar jag in mina vid 22 tiden. och det ska vara tänt så tror att jag kommer lägga på lite på hyran för ökad strömkostnad. men hur hade ni gjort med helgerna? då vi delar upp helgerna, detta ingår ju inte i hyran att ta in deras hästar men tycker ni att jag ska ta in deras hästar eller får dom göra det själva? och när det är deras helg får dom ta två insläpp? vill inte låta mina stå inne mer än max 12h

Skulle ni också höja hyran med en hundralapp för den häst som måste stå inne med tanke på strömmen kostar ca 70kr extra varje månad då dom vill ha det tänt hos dom och dessa timmar ström är ju inte inräknade i hyran som det ser ut nu.

Liknande trådar

Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 060
Senast: fio
·
Äldre Jag tycker det är kul att pyssla med mat, mackor och smörgåstårtor, och anser själv att jag är helt ok ( och kanske lite bättre än så)...
Svar
13
· Visningar
5 156
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Från november månad fick jag hem en häst till vårat stall pga osämja i ett annat stall där jag även själv red 2 hästar. Tjejen till...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 244
Senast: Jettan
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 528
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • "Rimligt" pris för en hobbyhäst