Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byte av sadel är inte heller ett godtagbart skäl, om hästen är frisk i sin rygg och som sagt, okomplicerad. En känslig häst däremot skulle kunna reagera så - men säljaren har ju utlovat motsatta egenskaper hos denna ponny.
Jag tycker att säljare måste vara betydligt mer försiktiga med hur de uttrycker sig - är hästen inte bombsäker, SKRIV inte det i era annonser eller påstå det vid samtal med spekulanter så är chansen till nöjda köpare bra mycket större.
Jag anser att man måste ta ansvar för det man säljer, hur man marknadsför hästen och vem man säljer den till. Och ja, det finns betydligt fler bedragare bland försäljarna än bland köparna i hästbranschen.
Om man bedriver en seriös verksamhet så är man mån om sina kunder - i annat fall kan man nog räkna med att snart står utan kunder...
Köparna måste bli tuffare, vi accepterar inte att gå och handla i butiker och bli lurade så varför ska vi göra det när det handlar om så dyra varor som hästar?
När det handlar om att låna ut hästar under lång tid så i mitt fall rör det ju privatperson till privatperson men om man bedriver en verksamhet med god omsättning, god ekonomi så varför inte?
.