Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vad ska ingå i din drömanläggning? Var går prisgränsen för dig? Jag rider western och det är få stall där man ens är välkommen som...
Svar
3
· Visningar
1 357
Senast: polette
·
Hästmänniskan Jag går i köpetankar kring att skaffa häst. Det är en fullstor häst jag är ute efter, ras är inte särskilt viktigt. Däremot är det...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 767
Hästmänniskan Nu kommer alla tro att det handlar om avlivning, men så är inte fallet. För ett år sedan ganska exakt så kastade jag ut min sambo...
2
Svar
33
· Visningar
4 457
Senast: Gimlan
·
Ekonomi & Juridik Har kollat runt lite i olika trådar för att kolla på olika hemmagjorda boxar men kände att det behövdes en gemensam tråd. Så in nu med...
Svar
12
· Visningar
6 785
Senast: millan10
·
C
Gnägg Snacka om att dem måste ha blivit snopna vid fölningen :D Kopierat från tidningen ridsport.se: " Skäckig travare född! Att det...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
65 098
Hästmänniskan Jag har i planer att skaffa egen häst, min allra första. Troligen inte ännu men inom något år. Jag har ridit på ridskola i 13 år där...
2
Svar
23
· Visningar
5 281
Senast: Sickan
·
Anläggning Nu har en möjlighet dykt upp, från ingenstans! Jag ser en bit av drömmen man alltid drömt :love: Så nu vill jag fråga om era...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 998
Senast: n33Lu
·
Gnägg Goldi efter en felfri runda i 110cm
Svar
0
· Visningar
101
Senast: marto
·
Gnägg Föl till Nilsby Faksa efter Tangens scott
Svar
0
· Visningar
118
Gnägg Föl till Nilsby Faksa efter Tangens Scott
Svar
0
· Visningar
166
Anläggning Hej alla! Jag undrar lite vad ni har för regler på er anläggning (antingen där ni är inackorderade eller som ni äger själva). Vad...
2
Svar
24
· Visningar
4 383
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Jag är sedan två år tillbaka fodervärd åt ett 20 årigt halvblodsto. Det är en trevlig häst helt enkelt och jag tycker om henne. De...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 491
Ekonomi & Juridik Spinner här vidare på min egen tråd om man öht kan sälja hästar nu http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1129821 Sålde...
Svar
17
· Visningar
2 799
Gnägg I väntan på den nya sadeln blev det lite barbackaridning i en vecka, men det funkade ju fint det med :).
Svar
0
· Visningar
238
Senast: sandra
·
Hästmänniskan Jag ska ut på min första provridning nu i veckan. Det handlar om en välutbildad medryttarhäst som ägaren gärna vill att jag ska träna...
Svar
4
· Visningar
2 255
Senast: Praefatio
·
Hästmänniskan Funderade på det idag när jag såg ett par som traskade igenom en hage. Det har man ju rätt till att göra, allt efter allemansrätten...
2
Svar
31
· Visningar
4 677
L
Ekonomi & Juridik Är i stort behov av hjälp angående företagsform, när man hyr ut boxar. Om jag skulle hyra ut fyra boxar à 2000, hamnar jag raskt över...
Svar
10
· Visningar
1 435
Ekonomi & Juridik Konstig rubrik..;) Jag och min syster har sedan innan ett handelsbolag där vi föder upp travhästar. Jag köpte en gård för ett år sedan...
Svar
0
· Visningar
1 473
Senast: Qvicka
·
Hästmänniskan Hur fungerrar det med pappersstö alt pellets i transporten? Vill ha något dammfritt som möjligt.
2
Svar
34
· Visningar
3 598
Gnägg Naturmänniskan på äventyr tillsammans med sin Mischigan. = NOMIGAN :)
Svar
0
· Visningar
159
Senast: nomigan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka