Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är i stort behov av hjälp angående företagsform, när man hyr ut boxar.
Om jag skulle hyra ut fyra boxar à 2000, hamnar jag raskt över...
Ekonomi & Juridik
Konstig rubrik..;)
Jag och min syster har sedan innan ett handelsbolag där vi föder upp travhästar. Jag köpte en gård för ett år sedan...
Ekonomi & Juridik
Jag har precis startat min firma och har fått veta att jag ska inventera. Jag läser på och startar försiktigt, och har många frågor...
Hästmänniskan
Jag har funderat var kunskapen har tagit vägen, ni vet den man lärde sig av att vara i stall hela kvällar och helger hos människor som...
Hästmänniskan
Var ute och red innan idag, och fick rida i kanten på en asfalterad gång/cykelväg 100 m då ridstigen är avstängd för tillfället (vägen...
Ekonomi & Juridik
Ja, fallet är så att jag köpte en Paint för snart 3 mån sen. Då vår korta vid tillsammans kantats med tappskor, sadelletande och jag...
Ekonomi & Juridik
Mina föräldrar har idag varit och tittat på ett hus med tillhörande stall. Takhöjden i stallet var 216 cm mätt från bjälke till golv...
Hästnyheter Kruxet är att stammen procentuellt ökat så mycket, från ett fåtal djur för några decennier sedan till nu närmare femhundra individer och...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Hästhantering Han går just nu i egen hage med lite gräs att plocka ifrån, svårt nu när det är fruset dock. Tanken var att han skulle gå med de andra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.