Att skaffa shettis!

Sv: Att skaffa shettis!

Intressant tråd! Jag går också lite i tankarna på att skaffa mig en liten shettis, då jag alltid har älskat denna underbara ras. Det är inte aktuellt än, men jag hade tyckt det var underbart för min dotter om några år. Vad har ni att säga om shettis som barnhäst? Det är förstås jag som skulle ha ansvaret, och jag lärde mig själv att rida på en shettis en gång i tiden. Men som flera har påpekat så är det ju rejält mycket häst, de små kropparna till trots!

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 139
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 610
Senast: Mia_R
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 039
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar