Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Ture 11852 Körprovet Grevagården 2012 10-10-10-8-10 = 48 poäng!!!
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Skylvik
·
Hästmänniskan Läste på text-TV:n att var 3:e föreningsdrivna ridskola har ekonomiska problem. De flesta riskerar att lägga ner. Orsakerna beror bla...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Tretjak
·
A
Ekonomi & Juridik Jag har djupströbädd av halm till mina hästar, har haft i flera år och det här är första gången en "gått sönder". Det som har hänt är...
Svar
3
· Visningar
1 393
Senast: a1agnlju
·
Anläggning undrar om ngn vet om man kan lasera över trä som är behandlat med roslagsmahogny (linolja,tjära, balsamterpentin)? Lite sugen på att...
Svar
1
· Visningar
1 086
Senast: kol
·
Gnägg Hingstföl efter Nilsby Faksa och Tangens Scott
Svar
0
· Visningar
137
Anläggning Hej. Tycker det är så kul att rita i datorn så tänkte göra en ritning på mitt kanske framtida stall. ;) Det jag undrar är vad ni...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: iNHALE
·
S
Hästmänniskan Jag har haft min häst ute på annons ett dag och har stött på måånga roliga hästköpare. :grin: 1 Dom ska pruta i första mailet...
2
Svar
27
· Visningar
6 030
Senast: Nasseman
·
Anläggning Vad ska ingå i din drömanläggning? Var går prisgränsen för dig? Jag rider western och det är få stall där man ens är välkommen som...
Svar
3
· Visningar
1 357
Senast: polette
·
Hästmänniskan Jag går i köpetankar kring att skaffa häst. Det är en fullstor häst jag är ute efter, ras är inte särskilt viktigt. Däremot är det...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 752
Hästmänniskan Nu kommer alla tro att det handlar om avlivning, men så är inte fallet. För ett år sedan ganska exakt så kastade jag ut min sambo...
2
Svar
33
· Visningar
4 457
Senast: Gimlan
·
Ekonomi & Juridik Har kollat runt lite i olika trådar för att kolla på olika hemmagjorda boxar men kände att det behövdes en gemensam tråd. Så in nu med...
Svar
12
· Visningar
6 779
Senast: millan10
·
C
Gnägg Snacka om att dem måste ha blivit snopna vid fölningen :D Kopierat från tidningen ridsport.se: " Skäckig travare född! Att det...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
65 089
Hästmänniskan Jag har i planer att skaffa egen häst, min allra första. Troligen inte ännu men inom något år. Jag har ridit på ridskola i 13 år där...
2
Svar
23
· Visningar
5 271
Senast: Sickan
·
Anläggning Nu har en möjlighet dykt upp, från ingenstans! Jag ser en bit av drömmen man alltid drömt :love: Så nu vill jag fråga om era...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 992
Senast: n33Lu
·
Gnägg Goldi efter en felfri runda i 110cm
Svar
0
· Visningar
101
Senast: marto
·
Gnägg Föl till Nilsby Faksa efter Tangens scott
Svar
0
· Visningar
118
Gnägg Föl till Nilsby Faksa efter Tangens Scott
Svar
0
· Visningar
166
Anläggning Hej alla! Jag undrar lite vad ni har för regler på er anläggning (antingen där ni är inackorderade eller som ni äger själva). Vad...
2
Svar
24
· Visningar
4 368
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Jag är sedan två år tillbaka fodervärd åt ett 20 årigt halvblodsto. Det är en trevlig häst helt enkelt och jag tycker om henne. De...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 485

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka