Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
140
Senast: Miedo
·
Svar
0
· Visningar
123
·
Svar
0
· Visningar
112
·
Svar
0
· Visningar
110
·
Svar
0
· Visningar
125
·
Svar
0
· Visningar
144
·
Svar
0
· Visningar
107
·
Svar
0
· Visningar
102
·
Svar
0
· Visningar
106
·
Svar
0
· Visningar
103
·
Ekonomi & Juridik Hejsan. Jag ska ta emot en häst för tillridning i sommar och jag undrar nu hur ni brukar göra vid detta tillfälle. Skriver ni kontrakt...
Svar
5
· Visningar
2 190
Hästmänniskan Hur gör ni som har lite dyrare utrustning och har den i stallet? Insåg just att min försäkring inte i kommer vara i närheten av att...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: ricca
·
M
Hästmänniskan Hej! Hoppas någon kan hjälpa till. Ska ev flytta till saudi i två år, och vill ta med en av våra hästar. Är det någon som vet hur man...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: musseb
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver få ner kostnader och i första hand har jag tänkt på försäkringen. Idag kostar försäkringen mig 400 kr i månaden och jag har...
2
Svar
31
· Visningar
3 951
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Tråkigt nog så har jag beslutat för att sätta ut båda mina hästar på foder i minst 1 år. Igår var det en kvinna, 30 år, som provred...
2
Svar
30
· Visningar
5 064
Senast: Shettisar
·
Hästmänniskan Hej, vill veta lite tankar från er som bytit häst med någon, hur gick det till, vad skrevs in i kontraktet? mm berätta gärna hur det...
Svar
5
· Visningar
2 216
Senast: Hellena
·
T
Hästmänniskan Jag ska försöka sammanfatta så kort som möjligt. Jag ramlade av en häst för ungefär 1,5 är sedan som resulterade i ett duktigt blåmärke...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: Tyst
·
Hästmänniskan Jag är på jakt efter ett par bra faktahästböcker för barn/ungdom! Är det någon som har några tips? Den ena är till en 5åring som...
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: pixietail
·
Anläggning Hej, jag ska flytta min häst till ett annat stall och där har de inte galler till boxarna. Jag vill ha det och får sätta in för...
Svar
11
· Visningar
4 909
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Läste idag i tidningen ridsport om extrema veterinäringrepp. I detta fall var det en häst där de hade amputerat en bit av frambenet. I...
Svar
15
· Visningar
2 402
Senast: lulski
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka