Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag behöver få ner kostnader och i första hand har jag tänkt på försäkringen. Idag kostar försäkringen mig 400 kr i månaden och jag har...
Hästmänniskan
Jag ska försöka sammanfatta så kort som möjligt.
Jag ramlade av en häst för ungefär 1,5 är sedan som resulterade i ett duktigt blåmärke...
Hästmänniskan
Läste idag i tidningen ridsport om extrema veterinäringrepp. I detta fall var det en häst där de hade amputerat en bit av frambenet. I...
Hästmänniskan
Just nu är det återigen en annons ute där någon vill köpa häst till ett mycket lågt pris. Kollar man upp "köparen" det minsta lilla så...
Ekonomi & Juridik
Använder ett anonymt nick för att ingen inblandad ska bli identifierad. Så vet ni vem jag är så ta det på PM eller så.
Sålde för ett...
Ekonomi & Juridik
Ja, säg att ni hade en ponny av valfri storlek och skulle skicka den på inridning/utbildning; hur stor skulle utbildaren få vara för att...
Hästmänniskan
Jag är 15 år och skulle gärna veta hur andra i min ålder gör för att få ihop ekonomin med häst. Får ju 1050 i studiebidrag varje månad...
Ekonomi & Juridik
Har en återkommande fundering som jag testar ställa här istället för att sitta i telefonkö igen:
I min balansräkning är tillgångarna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.