Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
hej!
Jag undrar lite om det är någon som vet lite hur man ska gå till väga om man vill exportera häst från Sverige till USA.
Det är...
Ekonomi & Juridik
Jag håller på att starta upp en mindre verksamhet med egen hingst och inackordering. Bokföring finns ju spaltmeter att läsa om men min...
Ekonomi & Juridik
Ja som frågan är ovan. Kan man ta reda på detta?
Har spekulant på en häst som enligt rykten sägs ha annat namn och djurförbud än det...
Hästmänniskan
Jag rider på ridskola och har gjort sen jag var liten. Har just nu inte pengarna eller tiden som krävs till en egen häst, men någon gång...
Ekonomi & Juridik
Håller på med nya kontrakt, har basen färdig med vad som gäller. Men som vanligt är det en hel del som glömts bort. Har någon en bra...
Ekonomi & Juridik
Jag blir snart tokig. Jag vet att jag har sett en artikel, uppsats, rapport eller liknande om hur mycket en ridskolehäst bör användas i...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte en sadel via en nätbutik.(ny)
När jag öppnade paketet ser jag att den inte alls är som jag förväntat mig.
Jag ringer till...
Ekonomi & Juridik
Denna fråga är framför allt vänd till Bukefalister i Skåne. (iallafall första delen).
Anser ni att det är så mkt tillväxt nu i området...
Ekonomi & Juridik
Vi bedriver ett inackorderingsstall och vi har aldrig tidigare haft några problem med att få betalt. Men nu är det en som har stallat...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag hade min häst uppstallad på ett litet stall med tre boxar och en mindre box som var en blandning av spilta och box. Det var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.