Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej. Jag kommer kanske att få chansen att bli medryttare på en häst. Tycker att det skulle vara jättekul då jag har ridit på ridskola i...
Hästmänniskan
Ja, blev spontant och fundera på det, när man ser annonser där det står att man inte funkar tillsammans.
HUr vet man det?
Hur länge tog...
Ekonomi & Juridik
Behöver lite hjälp att reda ut detta. Har en häst som tyvärr ska tas bort och behöver hämta hem min ponny som brorsdottern har i ett...
Hästmänniskan
Hej, har en fråga jag har en häst som jag är fodervärd åt. Men han börjar bli gammal så sen framåt över skulle jag vilja köpa egen häst...
Hästmänniskan
Läser lite hästannonser och i en stod följande:
Säljes endast till någon som vill träna henne inom dessa grenar där hon får fortsätta gå...
Hästmänniskan
Vill bara fråga några andra frågor med, hur mycket kostar veterinärbesiktning och försäkringar? och när ska man veterinärbesikta hästen...
Hästnyheter Jag menar att en del ekipage får väldigt fint betalt för gräslig ridning pga att hästens grundkvaliteter är höga. Domarna verkar strunta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.