Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jag skulle backa in i en ruta här om dan och fick fundera på hur jag ska vrida ratten när jag skulle backa utan släpJag har problem med att backa bil utan släp.. jag gör rattrörelser som jag har släp först
Detta har jag gjort såååå många ggr så det är löjligt! Det är lite pinsamt om man har någon bredvid sig som inte är van att köra med släp, de undrar ju om man är helt knäpp som inte kan backaJag har problem med att backa bil utan släp.. jag gör rattrörelser som jag har släp först
...när man hellre går ut och rider en fredagseftermiddag i december, än att vara med på personalfest.
en brodd på sminkhyllan
Hur den hamnade där har jag ingen aning om
Jag har haft en på köksbordet i typ ett år den flyttar runt lite, men följer aldrig med till stallet.. hade den i en privatjacka några månader också.. men kom tillbaka till köksbordet igen...en brodd på sminkhyllan
Samma hären brodd på sminkhyllan
Så likt migNär man går till stallet och sköter/rider hästen trots huvudvärk men samma huvudvärk gör att man inte orkar tvätta och städa hemma.
Det är inte bara jag!!Haha, jag skulle backa in i en ruta här om dan och fick fundera på hur jag ska vrida ratten när jag skulle backa utan släp