Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller varför inte när hästen hade kolik och du sticker från julfirandet iförd finskor, finkläder och tomteluva (egentligen en video, men får inte det till att funka, så blir en stillbild istället.)När man fodrar hästarna i finkläder och högklackat på väg till festen. När man sen kommer till festen så undrar man över alla konstiga blickar man får tills man besöker toan och inser att man har halm eller hö i håret.
Det där kan jag toppa! Jag åkte till jobbet i en arbetssko och en stallsko... Roade kunderna hela dagen.Man kommer till jobbet i leriga stallskorna bara för det är oftast dom jag tar på mig. Pinsamt
Man kommer till jobbet i leriga stallskorna bara för det är oftast dom jag tar på mig. Pinsamt
Man kommer till jobbet i leriga stallskorna bara för det är oftast dom jag tar på mig. Pinsamt
Jag är personlig assistent och jag märkte ingenting alls förens min brukare påpekade att de stog skitiga skor i hans hall. Vi skrattade gott men jag skämdes. Luktade illa gjorde dom ocksåBekant fenomen! Fick vända halvvägs till tåget när jag kände att det var något vagt fel.
... när stallkamraterna undrar vad man gör i stallet fastän förlossningen startat.
Också varit där Måste ju mocka och fixa och lägga in nytt spån innan man ska hålla på och föda barn.. (Med blöta byxor ety det förbaskade fostervattnet rann igenom packen med bindor i trosorna...)
Jag är personlig assistent och jag märkte ingenting alls förens min brukare påpekade att de stog skitiga skor i hans hall. Vi skrattade gott men jag skämdes. Luktade illa gjorde dom också
Haha Omg ibland önskar man att huvudet var lite mer med i svängarnaJag är åklagare och skulle vara i tingsrätten. Jag är inte världsbäst på att putsa mina skor annars, men leriga, luktande och halvtrasiga kängor var ett snäpp för mycket även för mig.
När en ny ridjacka för 800kr är billigt men en vardags jacka för 200kr är dyrt .
När man lägger ut flera hundra kr på tillskott till hästarna men man köper aldrig ngt tillskott till sig själv trots att man garanterat har fler brister än hästarna.