Det klarar alla våra utan problem!Okej tack för svaret!
Våra kommer nog att som mest vara själva i några timmar om en ska på träning eller nåt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det klarar alla våra utan problem!Okej tack för svaret!
Våra kommer nog att som mest vara själva i några timmar om en ska på träning eller nåt.
Tack för svaret! Det låter ju bra isåfall!Jag upplever att det ofta går lättare att släppa ihop två "ensamma" hästar med varandra än att släppa in en ny häst i en redan etablerad flock. Då kan det bli mer att en häst vill skydda flocken från den nya, men har man bara två hästar blir det mer naturligt att de tyr sig till varandra. Men sedan kan det såklart finnas undantag med hästar som inte alls funkar ihop ändå.
Ja det är ju ett bra sätt om man kan göra så! Men det är inget som vi kan göra utan vi kommer köpa en häst från nån annan stans då.
Hur lång tid kan era vara ensam i stallet eller hagen?
Ja det kanske kan bli så!Det är nog inga problem alls o släppa ihop dem. Sen är ju tendensen att när man gett sin ena häst en kompis, vill man ge kompisen en till kompis, o då behöver den kompisen en kompis till ju ... o så fortsätter det så
Förutom det faktum att det inte är tillåtet att ha hästar ensamma, så en kompis är ett måste. Sen är min erfarenhet att två hästar mer eller mindre nästan alltid blir vänner och uppskattar varandras närhet.Ja det kanske kan bli så!
Men vi kommer ju inte att köpa en häst FÖR ATT den ska vara kompis till denandra. Utan mamma har en häst och jag ska skaffa en häst och då är det såklart ett väldigt stort plus om dom kan bli kompisar!
Nej själv klart så får man inte ha en häst helt själv men det är ju inget KRAV att dom måste ha en kompis i hagen.Förutom det faktum att det inte är tillåtet att ha hästar ensamma, så en kompis är ett måste. Sen är min erfarenhet att två hästar mer eller mindre nästan alltid blir vänner och uppskattar varandras närhet.